Bearclaw

Alla inlägg den 7 april 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 7 april 2009 08:05

Då var det tisdag och vi skall till barntimman, och idag är det vi som skall ha fika med oss. Så jag har precis satt en frall deg på jäsning, sen fundera jag på att göra en påsk tårta men vet inte riktigt ännu. Man har ju inte så lång tid att tänka. Nästan alla killarna är vakna och jag var så glad för de var så snälla mot varandra 5-åringen hjälpte 4-åringen att ta fram skolkläder. Och 4-åringen hjälpte mig att göra välling till 2-åringen gav honom den när det var klart, men det är över nu. Nu sitter de på varsin sida och bråka om jag vet inte riktigt vad men de skall skrikas och gnabbas. Man får njuta så länge det varade nu hör jag även att dottern börjar röra på sig. Får väl skicka in grabbarna så de väcker Harry också för en del har det bra här hemma(ler). Igår så fortsatte träningen med hundarna fundera skarpt att se om det finns någon kurs i dragning. För Gaby tycker det är jätte kul då kunde man ju tävla med henne där. Hon drog barnen runt tomten och var så mallig, Fabian han gillar fortfarande inte när det rör vid hans rumpa fast det går ju även lättare med honom. Fast Gaby lyser det om på ett helt annat sätt än Fabian och det är ju tur att även djuren är olika jag älskar dem ändå.

Ska ha kurs i Nybro i kväll det ska bli skönt att få röra på sig lite jag dansa lika mycket som mina kursdeltagare. Får se om jag skall lära dem en ny dans tycker det är viktigt att de ska kunna det som vi redan har lärt oss. Sen blir det hem och fortsätta att få ordning här inne i vårt hus för nu ska allt bli klart. Det är som men den fula ankungen den växer ju upp och blir en snygg svan. Så kommer även det bli hemma inte en svan men ett snyggt hus.

Så här glad är vår tjej när hon får dra runt barnen:

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards