Bearclaw

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Drömmen

Av Rosie-Marie & Harry - 12 mars 2010 09:09

Även denna dag är det grått och mulet ute det ger mig ingen energi alls. Barnen har kommit till skolan och de minsta leker i 5-åringens rum så länge det varar.


Själv har jag tagit en sväng med dammsugaren ska snart torka av golven med.

Jag har jobbat mycket med mitt företag som är på starten nu vill inte säga för mycket än men det dröjer inte länge fören ni ska få veta vad jag har burit mina drömmar.


Har pratat så länge att jag vill starta eget och varit mycket nära också men denna gången känns allt så rätt.   Och jag vet att det kommer att gå hur bra som helst. Har gjort mycket efterfrågningar och kollat upp allt som man måste ta redan på innan man starta upp på riktigt. Sen se man ju inte i framtiden men det gör inte så mycket bara man inte tar vatten över huvudet.


Själv kan jag inte förstå att jag är så nära mitt mål det känns nästan hemskt detta hr jag bara drömt om så länge men inte kommit längre än att drömma. Att en dröm kan bli sann det är underbart, men jag är en envis tant hihihi och det har gjort att


jag har klarat igenom allt som jag har varit med om. Så man kan nästan tacka för att jag har varit med om allt, fast ändå inte skulle inte vilja att något att ha den resan som jag har haft sen jag var barn.


Ni får ha en underbar fredag och tänk på en sak man kan få sin dröm uppfylld om man bara anstränger sig lite. Stora bamse kjamen till er  

 
 
Maria &Gänget på Ellebäcken

Maria &Gänget på Ellebäcken

12 mars 2010 09:29

Vad roligt att starta eget och att kunna uppfylla en dröm.Jag önskar dig all lycka,med ditt företag,och är riktigt nyfiken på vad det kan vara!!!
Ha en go helg ni alla !

kramen Maria

http://ellebackens.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

12 mars 2010 12:05

Lycka till med ditt egna företag, tids nog får vi kaske vata vad det är =)
Får önska dig en trevlig helg!

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

 
Sussa

Sussa

12 mars 2010 12:39

Lycka till!

Kul när drömmar kan förverkligas :-)

Ha en trevlig fredag,
Nospussar till hundarna från BeNice o Nala

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Sussi

Sussi

12 mars 2010 16:39

Men gud så kul att din dröm håller på att gå i uppfyllelse. Håller mina tummar för att det ska gå jättebra. Men jag kan inte låta bli att bli lite nyfiken vad det är för företag du ska öppna ;-)

Du kan få våran sol. Jag har ändå bara stängt ute den hela dan eftersom jag känner mig lite dålig fortfarande. I alla fall orkeslös..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

12 mars 2010 17:53

Åh så spännade, önskar dig Lycka till med dina nya planer!

Ha en riktigt skön helg.
Kramar!

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Tigermamman

Tigermamman

12 mars 2010 21:07

Håller tummarna för att din dröm blir till verklighet. Spännande!
stor kram

http://tigermamman.bloggplatsen.se

 
susanne

susanne

13 mars 2010 08:47

all lycka till dig! man ska sikta mot stjärnorna så kanske man når trätopparna :)

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

13 mars 2010 21:59

Vad vore väl livet utan drömmar. Hade vi inte haft några drömmar om framtiden så hade vi inte haft någon drivkraft.
Jag önskar dig/er lycka till med era planer och hoppas på att dina drömmar ska slå väl ut.
Lycka till. Kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards