Bearclaw

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Lite bilder hur det börja ta form:)

Av Rosie-Marie & Harry - 22 september 2009 13:18

Då var det inte sol ute idag men det behövs så kanske svampen kommer fram. Fast jag skulle mer än gärna ha solen eftersom jag blir piggare av solen.

Nu har jag lyckas att få in bilderna i datorn är jätte glad över detta eftersom jag har haft problem med datorn och kameran.

Men lite steg på vägen med vår tvättstuga:

lite arbete  

I hörnet var vår dusch.

tvätt brand1  

Detta hörnet stod kylen och tvätt maskinen:

tvätt efter1  

Ny DörrSkrattande


Ni får ha en underbar dag och sköt om er, kjamen


 
 
Yvonne K

Yvonne K

22 september 2009 15:28

Oj oj, så mycket jobb ni har, men det är ju ett måste förstås. Men hoppas ni har tid att vila liite också ;)

Jag har en utmaning till dig på min blogg, och jag ser ju verkligen hur mycket du har runtomkring dig, så jag tar inte alls illa upp om du väljer att inte göra den, ibland måste man vara hård på gränserna vad man vill/kan göra.

Hur somhelst, jag önskar dig en bra dag tillsammans med familj och goa hundarna.
Kramisar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

22 september 2009 20:27

Jag saknar också solen.. Man blir liksom piggare när den är framme :-)

Hoppas solen kommer fram och lyser på dig i morgon.
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Britt

22 september 2009 22:12

Hejsan!

Hur går det för Gaby? Har inte hört något på länge.
Kram

 
madde

madde

22 september 2009 22:31

Men herregud har det brunnit :( vad tråkigt. Ja jag tappade liksom bort alla sidor som jag brukade läsa i när bloggplatsen vart till :) Men länka på du så länkar jag till dig :)
Ha det gött i det vackra höstvädret.

Madde

http://snurrfian.bloggplatsen.se

 
Tintin Belisida

Tintin Belisida

22 september 2009 23:16

Det är roligt när saker och ting börjar arta sig. Skönt att du har lyckats få in bilderna i datorn också. Jo, nog blr man piggare med sol. GOD NATT OCH SOV GOTT! Kram

http://elisannw.bloggplatsen.se

 
Marianne

Marianne

22 september 2009 23:16

Idag har det varit lite gråmulet, men ändå bra väder. Jag har ju varit på plats och fått se hur elden har ställt till det för er och jag hoppas ni ska få färdigbyggt innan vintern. Utrymmen som tvättstuga och extra duschrum är behövliga, så nödlösningar vill man helst inte leva med allför länge.
Vi hörs och ses.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Gunilla

Gunilla

23 september 2009 08:53

Er tvättstuga kommer att se bra ut med tiden. Jag och yngst adottern var in på byggmax här i stan för första gången igår. oj vad mycket olika dörrar det fanns, at välja mellan och vad snygga fönster de hade. Jag måste absolut få tag i nån fjällstuga snart. Hi!
Vi var också av nyfikenhet in på granngården också för första gången, men där blev det hundgodis i lösvikt och fingervantar till oss alla tre.
Ha en bra dag nu, Gunilla.

http://gunibirgit.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

23 september 2009 11:16

Det går framåt ser jag (ler).
Skönt att få en nyrenoverad tvättstuga,trots att det inte vad meningen.Men man får se det så,en ny fin tvättstuga ,härligt.Men i och för sig har man alltid andra saker som man hade tänkt göra.

Ha det gott Maria

http://ellebacken.webs.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards