Bearclaw

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 8 september 2009 10:22

Jag måste säga att jag blev lite paff när jag gick in på bloggen, de har ju bytt utseende men måste även säga att den är fin. Nu ska man bara lära sig det nya innan man är van var alla sakerna ärSkrattande

Är hemma nu vi kom rätt sent i går kväll så man ät rätt slut idag, barnen som ska vara i skolan är där.

Skulle ha åkt till barntimman men jag orka inte är för trött, sen har jag kurs i kväll så jag måste vara lite utvilad. Måste även träna dansen som jag skall lära ut idag och se till att allt kommer in som vi har haft med oss. Ja det är aldrig en lugn stund i detta hem. Våra minsta söner ja de är i sina trotsåldrar och jag lova de är inte roliga de gör inget annat än att bråka och skriker. Så jag hoppas verkligen att de ska komma över det rätt snabbt.


Bilder från Öland kommer när jag har lagt in dem i min dator.

Nu skall jag återgå till allt som jag måste göra och försöka vila lite innan jag sticker.


Ta vara på varandra nu stora kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards