Bearclaw

Alla inlägg den 18 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 18 september 2009 13:27

Förstår inte vad tiden och dagarna tar vägen men nu är det fredag och jag har inte gjort hälften av det jag skulle göra.

Jag fick i alla fall hallen klar vilket är jätte glad för nu ser det lite trevligare ut. Skulle så gärna vilja göra om vår hall men det är ingen mening pågrund av vi skall riva ner allt, men vår hall ser för jävlig ut och det är dagens sanning.  Fanken med det är så mycket jag vill ha gjort men visa saker kan jag inte göra själv tyvärr.

Men de säger ju den som väntar på något väntar alltid för länge. HihihiSkrattande


Idag är barnen lediga från skolan de har studiedag så de fick lång ledigt. Så det blir städning av tomten efter resterna från branden det ser inte klokt ut ute allt skit ligger på gräsmattan och på plattorna. Man har alltid jobb att göra med många barn och hundar och hus. Men jag har själv valt det och skulle inte vilja byta bort mitt liv med någon. Har allt som jag vill ha underbara barn och hundar sen man som jag älskar så mycket.


Jag ska se om jag får över bilderna till datorn på tvättstugan senare idag det har inte fungerat annars hade ni fått se det tidigare. Nu ska jag även fortsätta att damma av inne i teverummet och sen skall jag ut och städa.

Ni får ha en underbar fredag och va nu rädda om er och jag hoppas verkligen att solen även skiner hos er, stora kjamisar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards