Bearclaw

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 5 september 2009 17:52

Då var det lördag och vi har sett många hundar redan;) Tyvärr så hittade inte jag en blogg vän försökte leta men det blev ingen vinst. Jag hoppas verkligen att våra vägar möts så vi kan ses. Men jag hoppas att det gick bra för hennes hundar.

Vädret har varit bra blåst lite kallt men okej det har ju inte regnat. 

Har träffat många trevliga människor som vi har pratat med barnen har lekt med sina kompisar. Det har verkligen varit en toppen dag här på Öland vi har även fikat på sonens kladdkaka som han hade bakat.


Ni håller gubben på att grilla lite revben och jag passade på att kolla in min blogg lite.

Ha det nu så bra och sköt om er. kjamen på er ALLA

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards