Bearclaw

Direktlänk till inlägg 23 juni 2009

Rubrik saknas

Av Rosie-Marie & Harry - 23 juni 2009 23:03

Fick denna nalle av Mita: tusen tack sänder den även tillbaka till dig:)

Nu då skall man visst skicka denna vidare till andra och det gör jag mer än gärna:) Det är många som har den redan vilket är rätt kul att se hur det cirkulera med sakerna.

Skickar vidare nallen till:

Maya:

Susanne:

Lova:

Breezie:

Maria:

Gunilla:

Elisabeth:

Tindra&Buddah:

Mammatilda:

Ochalla andra som vill ha nallen får den mer än gärna, vill inte skicka den vidare så behöver man inte göra detta. Är bara en kul sak.

Såg även att det var många blogg vänner som hade nallen redan men jag skickar till er med:)

Kjamen på er ALLA



 
 
Ingen bild

Patricia

24 juni 2009 06:50

Hoppas ni får en lika solig o ljuvlig dag idag! Sedan håller vi väl tummen på att fröken får valpa snart.
Ha en bra dag i solen!
Kram

 
Marianne

Marianne

24 juni 2009 21:13

Tack för hälsningen, jag skickar tillbaka den till dig.
Inget är som väntans tider, eller hur? Men den som väntar på något gott… jag håller tummarna för att allt ska gå bra för Gaby.
Då är det inte mer än att försöka förströ sig inomhus nu. Hade planer på att baka idag, men jag klarade mig från det. Mjölet räckte inte, så ibland blir man räddad i sista minuten.
Vi hörs och ses.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Mammatilda

Mammatilda

25 juni 2009 14:58

Tack så jättemycket!

http://www.mvg.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

27 juni 2009 00:32

Som vanligt vet jag inte vad jag ska göra med den fina nallen.Du kom ju ihåg hur det va med utmaningen(hi hi) ,du fick ju hjälpa mig.Kollar din blogg flera ggr per dag för att se om Gaby fått ännu.
Men men, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.Ha det gott och som vanligt ett stort Lycka Till

Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Elisabeth

Elisabeth

29 juni 2009 12:33

Tack för den och du har väl sett att jag gav dig den den 22 juni. Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards