Bearclaw

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 15 juni 2009 11:16

Idag sken inte solen när jag vaknde men det sprack upp som tur är, men det blåser ute som jag skrev i går tar gärna det bara solen skiner.

Igår så höll jag på att måla hundrummet det tog hela dagen och mellan varven var jag ju tvungen att ta hand om barnen. SKall även idag fixa rummet det sista som måste göras. Fundera som sagt om jag skall måla någon bild på det bruna, men vet inte än.

Måladetaket och alla listerna även altandörren:)

På denna vägg funderade jag att måla något motiv, men får se:)

Harry byggde en säng till Senyaya igår utav resterna av vår gamla vatten säng. Det blev kanon bra även barnen gillade den nya sängen fast här satte de sig utan för.


Ha en super bra dag nu och många kjamar på er


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards