Bearclaw

Alla inlägg den 14 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juni 2009 10:02

Man måste var lite sjuk men jag jublade när jag vaknade och såg att solen sken på en blå himmel. Det blåser lite men det bryr jag mig inte om solen har tittat fram vilken energi jag fick. Så idag skall det hända lite saker här hemma. Vi är inte riktigt klara med hundrummet än men idag ska det bli klart om inget annat händer. För varje gång vi skulle göra det klart så har vi fått åka och hjälpa någon eller har det hänt något här hemma som har gjort att vi har fått skjuta på det. Men idag ska jag göra allt som står i min makt så det blir klart. Harry är iväg med den äldsta sonen och hämta staket som vi skall ha till tomten och hundgården det ska blir så skönt att få en hundgård. Alla barnen utom lilltösen är ute och leker, jag har gjort en fralldeg så det blir nybakade frallor när Harry och sonen kommer hem. Den andra sonen är hos en kompis har varit dr sen i fredags, men det är ju sommarlov(ler).


Senyaya har snart slutat och löpa fast vår kära Fabian förstå inte detta man tycker synd om honom. Nu har det luktat gott länge här hemma och det enda som han har fått göra är att lukta, han har ju fått smak på det goda så det är ju inte lätt för honom. Gabriella blir bara rundare och rundare det syns verkligen på henne att det finns något i hennes mage(ler). Det skall verkligen bli spännande och se hur många valpar det blir, och det blir ju mer och mer för varje vecka det närma sig. Men det får bli vad det vill bara Gaby och valparna mår bra, för det är så viktigt att alla ska må bra. För tyvärr så är detta inte alltid en själv klarhet hos många. Har en gammal barndoms vän som har hund som behandlade den som skit, och då förstå jag inte varför man skaffa hund eller ett djur över huvudtaget. Som tur blev den om hände tagen vi var några stycken som lyckades att få vännen att förstå att detta var det ända rätta. Man ska alltid tänka på sina djur som en i familjen sen skall man inte behandla ett djur som en människa naturligtvis. Men man ska behandla dem väl.


Ha en skön lördag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards