Bearclaw

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 24 juni 2009 21:37

Man ska inte klaga för varmen är kvar och barnen leker i deras pool:) Det är hundarna som inte riktigt vet vad de vill, och då har vi det mycket svalt inne. Men inte vill hundarna vara där inte nej hos mig på altanen fast det är varmare där. Och hur jag än försöker att få dem att vara inne så går det inte. Lill tjejen blir lite tagen av varmen så hon blir tröttare än vad hon brukar sover lite oftare. Men de andra killarna de är det fullt ös på från de vakna tills de går och lägger sig:) Det som jag kan tycka är lite jobbigt när det är varmt är maten, för jag är inte mycket för att äta när det är varmt inte heller barnen. Så det blir frukost och något lätt mitt på dagen sen äter vi mat framåt kvällen när det är lite svalare ute.

Nu ska jag ta hand om de små killarna så de får lite kvällsmat och kommer i säng, Ni får har det så gott i sommar varmen och sköt om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards