Bearclaw

Direktlänk till inlägg 26 maj 2009

Olika svar varför?????

Av Rosie-Marie & Harry - 26 maj 2009 19:06

Har suttit och tänkt lite på alla dessa läkaren och barnmorskor som vår dotter har träffat under sin resa med sin graviditet. De alla har varit jätte trevliga och snälla på alla sätt och vis. Men de har även haft olika svar till henne om samma fråga som hon har ställt till dem alla. Hon är ju lite trött på allt och det har jag stort förståelse för, eftersom hon har åkte ut och in från förlossningen ett bra tag nu. Det är ju så ledsamt att hon har behövt ha det så på hennes första graviditet. Men tyvärr så jag hon och ut och in har varit jätte nära att få förtidigt det var så nära så de stoppade henne. Nu är hon i v37 och deras barn mår jätte bra som tur är ja även hon mår bra som är lika tur det. Tal om dessa olika svaren hon får, hon har frågat när hon ska komma in när hon får värkar. Då har läkaren som hon har haft under hela tiden sagt att hon kan vänta tills hon har 20min i mellan. Sen den läkaren som skrev ut henne från förförlossningen sa ca 30min i mellan värkarna. Barnmorskorna som hon har pratat med på förlossningen har även de sagt olika en del 15min andra 10-5min i mellan. Och där är hon mitt i allt detta och vet inte om hon ska ringa om hon har ont eller vad hon skall göra. Tycker det är så synd att de gör så. Det är ju inte bättre för hon börjar bli så less på allt just nu och när hon ringer så vet hon inte om hon ska strunta i det eller ej. Dessa olika svar gör henne så förvirrad för hon vet ju inte vem hon skall lyssna på. Jag säger naturligtvis henne att hon skall lyssna på sin kropp och känsla åk hellre in en gång för mycket än en för lite. Som ty var så sa även läkaren till henne det i går för vi åkte in då för hennes lilla bebis ville inte vara så aktiv som den bruka vara. Vi satt där inne i 4timmar men som tur var så var allt jätte bra, men läkaren sa till henne att hon ska hellre åka in en gång för mycket än en gång för lite. Nu hoppas vi att hon skall få åka in nästa gång för att få sin bebis. Ha det nu så gott mina vänner, kjamen

 
 
Mita

Mita

26 maj 2009 21:04

Oskar tackar för den fina kommentaren!

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

26 maj 2009 21:36

Vad konstigt att dom säger så olika..
Men då tycker jag hon ska åka in när hon känner att hon vill. Kan hon inte få nåt riktigt svar så får hon ju bestämma själv hihi

Ha en fin kväll
kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

26 maj 2009 21:40

Sonen läste er kommentar om hans shuffel och han undrar var ni bor och om din son vill ha tips och råd eller kontakt eller bara en ny vän så är han välkommen att skriva till min sons adress ozzy_1111@msn.com

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

27 maj 2009 22:37

Vilken liten rackarunge som bara luras hela tiden. Det vore dags för honom att komma ut nu. Jag tror att det är en liten Emil.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Pia

Pia

28 maj 2009 21:41

Skönt att hon mår bra i allafall, trots lika bud.. Spännande, snart är det dags!! Kram!

http://anjocapi.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards