Bearclaw

Alla inlägg den 2 maj 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 2 maj 2009 07:36

Är det någon som vet vilken kurs denna hunden gick??:)

För det hade varit toppen om vi kunde få våra hundar att städa efter sig. Det hade gjort att min tid hade blivit lite mer så en efterlysing kanske på en bra lärare:)


Hoppas ni får en underbar lördag och att solen även skiner hos er. För är det något som kan pigga upp en så är det just den sol och värmen som den ger oss. Idag får man väl ta tag i sig själv lite så man får lite gjort Harry jobbar idag så han är ju borta halva dagen. Tänkte att barnen skulle få göra ordning sin vagn lite ska även köpa lite färg så de kan måla sina saker som de vill ha där inne. Ska även slänga ut lite från vagnen jag får hoppas att någon av de stora pojkarna vill hjälpa mig att lyfta ut visa saker som är skit tunga.  Annars får vi nämligen vänta tills Harry kommer hem. Måste köpa dammsugarpåsar för jag har inte kunnat dammsuga på 2dagar. Och det är inget kul vill jag lova, brukar nämligen dammsuga 2gånger om dagen. Det var nämligen så att påsen var full och affären var redan stängt men bad sonen att försöka tömma den. Men det gick inte så bra för den gick sönder och gick inte att fia till så jag kunde använda den igen. Trodde inte man kunde längta så mycket att få dammsuga men när man har barn och hundar så blir det mycket som dras in. Ja det var lite om det.

Ni får ha en bra dag och ta vara på er, kjamen


Av Rosie-Marie & Harry - 2 maj 2009 07:32

Hittade lite mysiga bilder:)

Man behöver inte se lika ut för att krama och älska varandra. För kramen känns lika bra.

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards