Bearclaw

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 14 mars 2010 23:30

 

Sov så gott nu, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 14 mars 2010 12:32

Solen skiner och det är mycket vackert väder ute det ända som är lite trist är att det är mycket blött så hela vår infart är så blött inte roligt. Gubben har gjort allt vad han kan så att vattnet skall rinna en annan väg. Så nu får man bara hoppas på att det kommer att fungera.


Annars kan man ingen annat än att njuta av fulla drag eftersom det känns som vår ute hade inte snön fortfarande legat på marken. Barnen har varit ute och lekt och kommit in som ja vad ska man säga de har badat ute eller något åt det hållet för deras kläder har varit jätte blöta.


Annars i dag så är det en städar dag och alla plocka lite så det kan bli lite fint här ute och inne. Jag vill ha ordning och reda men det är inte lätt med barn och gubbe som samlar saker. Men nu innan våren kommer så ska det vara ordning överallt. Annars kommer jag att slänga allt som kommer i min väg och det kommer inte spelar något roll vad det än är så blir det tippen.


Ni får ha en underbar söndag och jag hoppas att solen även skiner hos er, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards