Bearclaw

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

Jag blir så jäkla ARG!!!!!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 1 juni 2009 08:33

Vad arg jag blir. Här har man en hemsida som jag är nöjd med, men tack vare en hundvän så fick jag reda på att vissa objekt inte syntes. Det är nämligen så att jag använder Mozilla Firefox som webbläsare och jag ser hur hemsidan ser ut och allt finns där. Men tack vare vännen så gick jag in på Internet Explorers webbläsare och då var inte ens första sidan som den skulle vara och på våra planer så fanns det inga bilder eller stamtavla, sen var det lite till som inte fungerade. Jag blev jättebesviken att det inte fungerade. Här har Microsoft, som äger Internet Explorer, som ett stort företag m.m inte ens kunnat ordna så att när man kopierar text från t.ex Word så kan, de så kallade koderna för texten försvinna i Explorer. Sen har vi då Firefox som studenter har utvecklat och det fungerar superbra och det är gratis. Så jag säger bara fy katten för Explorer!!




Är det så att ni har varit inne på vår hemsida så ser den inte riktig så ut på förstasidan det är bland annat lite mer text. Och på planer så finns det bilder på Emil och Gaby och även stamtavlan, men vill ni titta så kan ni gå in på ”plans” på Eng för där finns den. Men vi håller på att åtgärda detta inom kort.

Ha det gott och sköt om er, kjamen på er alla


 
 
kurrelina

kurrelina

1 juni 2009 10:13

Jofdu tjejen, man kan få krupp för mindre än hemsidor och jag har nu en Mac dator så jag har en annan typ av hemsida. Jag kommer ihåg att när jag hade PC kunde man inte ha åäö:n i namnen på fotografier..så är det inte på mac:en
Ha en fin dag
kramizzzzzar

http://www.av-eriksson.se

 
Sussi

Sussi

1 juni 2009 14:03

Jag har både explorer och firefox. Jag använder väldigt sällan firefox.. Bl a kan man inte kopiera så bra i firefox som i explorer. Sen finns det andra småsaker jag är missnöjd med i firefox. Men det är tråkigt att du lägger in i den ena och det inte syns i den andra med tanke på att dom flesta använder explorer!!

Ha en fin dag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Mammatilda

Mammatilda

1 juni 2009 19:55

Tack för allt beröm för mina tårtor. Det är jättekul!

http://www.mvg.bloggagratis.se

 
Emelie Karlsson

Emelie Karlsson

1 juni 2009 21:39

Själv har jag en webmaster...haha. Bloggen uppdaterar jag själv. Fattar inget...
Lycka till med dina planer! Kram

http://www.finarossinas.se

 
Ingen bild

Mita

2 juni 2009 06:13

Explorer är skit..........

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards