Bearclaw

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 1 juni 2009 21:30

Idag har vi varit en runda och hälsat på våran äldsta dotter hon bjöd på rabarberkaka och vaniljsås det var super gott. TACK för kakan hjärtat!!


Åkte sen hem det var så bra för lillan var helt slut så det var bara att lägga henne. Jag trodde inte att det var så mycket att göra i vår tvättstuga men ack vad fel jag hade. För när jag började att rensa lite så blev det bara mer och mer jobb trodde aldrig att det skulle bli ett slut. Vi har nämligen använt vår bastu till förvaring lite dumt kanske men vi har haft det lite litet så vi har varit tvungna. Så det blev stor rensning på hög nivå det tog flera timmar innan jag blev klar. Men vad bra det blev när man väl blev klar, tyvärr så blev det mer tvätt men det tar jag gärna. Nu är allt slängt som ska slängas har plockat bort alla vinter kläderna och gått igenom sommar jackorna och tagit bort de som de inte kunde ha. Släng ut ett skåp och ska viss och sant slänga ut garderoben som står där inne, vill nämligen ha en bänk på hela väggen med lådor under så man kan sortera tvätten i. Ska även göra om där inne sätta upp nytt tak i duschutrymmet så vi även kan börja använda den igen. De stora flickorna bara älskade att springa ut och duscha där, det gjorde även en annan.


Hundrummet börjar bli klart dörren har kommit på plats det skall bara upp lite lister runt dörren och lite små plock. Sen kan jag börja måla väggarna det bli brunt tror det bli riktigt bra ni ska få se bilder på rummet, har inte hittat sladden till kameran än.


Vår kära Gabriella börja bli rund om magen så nu syns det verkligen att hon väntar valpar.(ler) Det ska bli jätte spännande och se hur många det blir, fast det som är mest viktigt är att alla valparna mår bra. Ha det nu så gott och ta hand om er, kjamen

Av Rosie-Marie & Harry - 1 juni 2009 08:33

Vad arg jag blir. Här har man en hemsida som jag är nöjd med, men tack vare en hundvän så fick jag reda på att vissa objekt inte syntes. Det är nämligen så att jag använder Mozilla Firefox som webbläsare och jag ser hur hemsidan ser ut och allt finns där. Men tack vare vännen så gick jag in på Internet Explorers webbläsare och då var inte ens första sidan som den skulle vara och på våra planer så fanns det inga bilder eller stamtavla, sen var det lite till som inte fungerade. Jag blev jättebesviken att det inte fungerade. Här har Microsoft, som äger Internet Explorer, som ett stort företag m.m inte ens kunnat ordna så att när man kopierar text från t.ex Word så kan, de så kallade koderna för texten försvinna i Explorer. Sen har vi då Firefox som studenter har utvecklat och det fungerar superbra och det är gratis. Så jag säger bara fy katten för Explorer!!




Är det så att ni har varit inne på vår hemsida så ser den inte riktig så ut på förstasidan det är bland annat lite mer text. Och på planer så finns det bilder på Emil och Gaby och även stamtavlan, men vill ni titta så kan ni gå in på ”plans” på Eng för där finns den. Men vi håller på att åtgärda detta inom kort.

Ha det gott och sköt om er, kjamen på er alla


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards