Bearclaw

Direktlänk till inlägg 6 januari 2009

Tisdag och sista lov dagen

Av Rosie-Marie & Harry - 6 januari 2009 21:49

Då var det barnens sista lov dag och det trodde jag inte hade det inte varit för vår äldsta son så hade jag inte trott att de började skolan fören nästa vecka. Men som tur var så gick jag och tittade hade varit lite pinsamt att missa skolan.

Igår var jag på kurs för linedansen vi åkte hemifrån på morgonen och kom inte hem fören efter midnatt. Men det var mycket roligt och man fick lära sig mycket nytt som jag skall ta med till mina dansare. Sen tränade vi danserna som vi i alliansen hade kommit överrens om i lördags mötet för instruktörerna. Så även där gick en hel dag för möte fast det är roligt att få träffa folket som man inte umgås med så ofta. Fast i lördags var vi på hemma plan i Ronneby Var mötet, det jag var på i går låg i Sävsjö. Sen på kvällen sen var det öppendans så lite dans blev det allt igår tyvärr så hade jag lite ont i huvudet i lördags så jag tittade mest.

Tal om lördags vad det snöade det var så fint och inte tal om vad barnen och hundarna var glada när de var ute. Harry fick plocka ner pulkor och grejer och barnen de åkte på berget de hade varit ute i flera timmar. Tycker det är så kul att det fick komma lite snö så barnen får leka lite andra lekar. Och hundarna tyckte det var toppen att springa runt. Sen är det inte alltid så kul att köra bil te.x eller skotta infarten men det tar jag gärna eftersom barnen har varit så glada över snön.

Idag har vi inte gjort mycket mer än att mysa med barnen vi har suttit och tittat på filmer. Har varit lite hängig haft lite ont i huvudet igen och känt mig allmänt seg.

Orka inte skriva så mycket idag men jag hoppas jag skall känna mig lite bättre i morgon. Ni får ha en bra kväll och var rädda om er, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

6 januari 2009 23:53

Jag har missat skoldagar efter lov som slutar mitt i en vecka. Men lite extra vila skadar aldrig.
Här hemma så är det helledigt till veckan är slut och sönerna kommer och går med sina flickvänner/kompisar mm. Så inte blir jag ledsen då vardagen tar vid igen. Det har varit en låååång helg med mycket folk.
Ha det gott och vi hörs och ses
Kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards