Bearclaw

Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 15 januari 2009 19:30

Måste säga att jag tycker det inte finns bättre bilder än barn och djur. Här på denna bild ser ni våran dotter och Senyaya, fast Senyaya själv är liten så går det toppen att ha våran dotter på golvet ihop. Det ända som man måste se till är att inte Gaby och Senyaya börjar leka då ser de inget. Det är som med pojkarna de ser inget heller om de börja med sina lekar. Då får man rädda vår dotter det är tur att vi har en säng som hon kan leka i. Så det blir att ibland är hon på golvet och ibland i sängen för att de andra också ska få plats med sina lekar. Det som man verkligen måste titta till hundarna är så de inte tar fram sina stora ben. De vill ju så gärna tugga på dem i närheten av vår dotter. Är lite rädd att de skall tappa benen i huvudet eller att dottern skall få tag i dem, de r nämligen lite vassa.

Annars idag så har det varit fullt upp med allt som man måste göra. Försöker att få i gång med min man så han börja städa lite på tomten. Våra kära barn är duktiga att ta fram saker men de är sämre att plocka ordning efter sig. Så denna vecka är det städ vecka och helgen skall julen ut och det blir lite att göra för alla. Fast våra tomtar är redan undan plockade men däremot barnen har inte plockat bort dem än. Och vi brukar ge våra barn en tomte varje jul de får även tomte av deras mormor så de har en del tomtar. Själv gillar jag tomter tycker det är fint och mysigt när man ställer fram dem. Men som sagt nu skall de plockas undan fast jag tänker ha stjärnorna kvar en liten stund till. Tycker att det blir så mörkt  när man ta bort allt. Nu skall jag åter gå till det jag höll på med ni vår vara rädda om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards