Bearclaw

Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 28 oktober 2008 08:44

Tisdag morgon det blåser rätt mycket ute så man får ta på sig lite kläder när man skall ut. Och nu måste jag säga att jag är rätt trött på Gaby hon har i princip skitit inne hela veckan. Det var en dag som inte gjorde det och då hade jag råkat somna på soffan. Jag kan inte förstå varför hon gör så här hon är ute och rasta sent på kvällen har även börjat att ge henne mat tidigare än vad jag brukade att ge henne mat. Men inget verka att fungera och det som jag tycker är konstigt är att hon inte gör inne när jag hade somnat på soffan. Det är inte roligt att få känna denna skit doft i hela huset av en vuxen hund, man började redan att bli trött på det när det hände första gången. Köper att det råka hända någon gång men inte en hel vecka då är det som man vill !!!!#%!::: hunden. Så har någon förslag till vad man kan göra så SNÄLLA ge det till mig. Senyaya växer och frodas hon börjar se lite rolig ut när bakbenen är lite längre än frambenen. Men annars är hon en toppen hund snäll mot barnen nafsa inte alls på dem. Hon försöker tugga lite på dem när de klappa henne men det räcker att barnen säger till så slutar hon. Och även Fabian kan få för sig att busa med henne och han är så försiktig mot henne, när det blir för mycket så går han. Håller fortfarande på att träna Gaby med selen så hon kan dra vagnen, hon gillar det inte så mycket men jag tror det blir en bra träning för henne. Hon behöver göra av med lite energi för det har hon mycket av då kan det vara bra med lite jobb. Fabian gick det bra med men han kan tycka det är lite jobbigt med när det går emot rumpan på han.

Barnen har höstlov denna veckan så våra stora söner har kompisar som sover över så bland annat mjölk går det mer åt. Det är skönt att de har vänner som man kan umgås med. Den äldsta sonen och han kompis håller på att laga vår sons bil. De har hållit på i några dagar sammanlagt nu så det går framåt tycker det är skönt när de inte bara sitter vid datorn. Vår andra son och hans vän var mest här inne och spelade biljard. Vår 9-åring åkte till mormor och ska vara där till torsdag han tycker det är roligt att åka dit. Så de andra barnen lekte om vart annat med bråk men så är det med denna trots ålder. Är bara lite jobbigt när 2st är trotsiga och den tredje härma efter vad de gör.

Ni får ha en fortsatt bra dag och ta vara på er, kjamen


Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards