Bearclaw

Alla inlägg den 21 oktober 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 21 oktober 2008 21:48

Igår var det måndag med ett helt underbart väder solen skiner visst och sant blåser det lite men det gör mig ingenting. Vaknade tidigt gick och väckte 9-åringen han var rätt trött när han vaknade, så är det när man inte kommer i säng i tid. Men han kom upp till slut sen gick han och åt lite frukost fixade ordning sig sen tog han det lugnt innan vi skulle ut till bussen. Efter det så gick jag ut med hundarna gav dem deras mat sen tog jag ut dem igen i skogen. Fixade lite med tvätten när jag hade gjort det jag kunde så gick barnen och jag in i stora rummet och lekte lite med bilar. Lillan vaknade så hon fick vara med och leka la henne på golvet på en filt, det gillade hon. Läste lite saga sen var det dags att fixa något att äta till barnen de fick spaghetti och köttfärssås, la sen 1 ½-åringen. Gav Senyaya sin mat sen tog jag dem en runda i skogen igen. Fixade sen en hylla i 3-åringen rum som han kunde ha sin lampa på, för där den stod ramlade den ner hela tiden. Gjorde även ordning bland sladdarna från hans dator det var bara i en enda röra.

Idag var det då inte lika fint väder nej idag blev det riktigt höst väder med regn och blåst. Och hade man kunnat vara inne och bara myst och fått ätit gått hade det varit okej. Men det har man inte fått göra idag utan på förmiddagen så var det kyrkansbarntimme sen hem skriv ut mina dansbeskrivningar och iväg till Emmaboda kom lite sent. Men det fick dom igen jag fick skippa min rast sen var det dags för nästa kurs. För jag har nämligen 2st kurser i Emmaboda det är härliga kursdeltagare. Sen var det bara att köra hem få mig lite att äta och åka iväg till nästa kurs för då dansa jag squaredance. Åkte hem och tog det lugnt och nu känns det bara i benen. Så nu sitter jag i soffan tillsammans med min man och vår 15-åring, känns skönt att slappa innan man går och lägger sig. Nu får ni ta hand om er, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards