Bearclaw

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Föreningsliv

Av Rosie-Marie & Harry - 18 augusti 2008 07:50

Igår var jag arg och det var inte lite vill jag lova. Det var nämligen så att jag skulle ha varit på ett styrelse möte för vår förening, det som blev lite sorligt var att jag inte hade någon tanke på detta. Så igår morgon så kom jag ju på att det skulle vara möte, så jag tog min telefon och meddelade en som skulle gå på detta möte att tyvärr så kan jag ej komma. Det var ju inget mer med det jag har ju inte varit ensam ang att inte kunna komma. Vid ca 14.00 så fick jag ett mail av en annan som tyckte att det var för jävligt av mig att inte vara på mötet, för de hade ju jäktat för att komma på styrelse mötet. Inte nog med det personen frågesatte mig om jag tog föreningen på alvar. Då ska jag informera er att jag har gjort väldigt mycket för denna förening. Jag bruka ha med mig te.x nybakat som jag/vi har bjudit på och föreningen har inte behövt bet mig någonting.   Och jag är inte den som är den utan det hade varit okej om personen hade varit lite ledsen på mig för att jag inte kom. Men att gå på med det som personen gjorde i ett mial till mig gör man inte. Och sen är det så när denna familj ska ta på sig uppdrag och inte har gjort detta, då är det inte så viktigt för de har ju så mycket att göra m.m Och det är ju helt okej om man inte bara gnäller på alla andra så fort de inte har gjort det de skall göra. Sen inte nog med personen kommer inte prata med mig på flera månader för personen tål inte att man säger ifrån. Och jag tycker det är bra om man säger ifrån till varandra och jag blir inte sur för det, men i detta fall har man fåt nog. Är lite trött att alltid vara den som inte gör något för denna förening, jag gör så gott jag kan. Fast jag har en familj som består av barn, djur och jobb,  de har inget av det. Det är trist att det ska behöva vara så tycker jag, så man får väl se vad som händer för jag skickade ett mail där jag sa ifrån. Så detta är väl bara en början av allt, ja, ja så är det med visa personer.

Ni får ha det så bra, kjamen på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards