Bearclaw

Alla inlägg den 15 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 15 augusti 2008 14:54

Igår höll jag på med att förbereda lite med tvätt m.m vill gärna ha så mycket klart som möjligt innan skolan börjar. Barnen börjar skolan den 20 tycker de har precis börjat sommarlovet, det som är lite synd är att vädret inte har varit i topp. Men det är väl som det brukar vara när de väl har börjat skolan så kommer det fina vädret.

Vår 16-åring höll på med att fixa ihop sin moped även hans pappa hjälpte honom det är alltid lika roligt när man gör något ihop med barnen. Jag bakade lite fika och det är alltid lika uppskattat av barnen, de tycker att det är mycket gott med nybakat. Och vem tycker inte om det, så det blev en blåbärskaka. Idag håller jag på med chokladbiskvier sen tänkte jag även göra något mer men har inte bastämt vad. Just nu sitter vi och väntar på lite ägg som min man får köpa med sig hem när han kommer från stan. 15-åringen är sitt rum med sin lillebror de tittar på en film, 3-åringen ligger i soffan och sover. 9-åringen är hos en kompis och 5-åringen hjälper mig med att fixa lite fika. Han hjälpte mig även att med att steka köttfärs och svamp som vi ska ha till tacos i kväll.

Hundarna springer runt en så man håller hela tiden på att ramla, även barnen gör så. Ska även plocka ordning inomhus det blir väldigt mycket grus inne barnen och hundarna drar in. Men så är det att ha barn och hundar och jag vill inte vara utan dem.

Nej nu ska jag återgå till städning bakning m.m Ni får ha det så bra och ta vara på er.

Många kjamar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards