Bearclaw

Alla inlägg den 18 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 18 augusti 2008 12:02

Det hände även roliga saker igår. Vi var och hälsade på Fabians och Wilmas valpar, de var jätte söta. Inte nog med att de var söta de var mycket busiga små ullbollar. Det var verkligen mycket trevligt att träffa er, tack för fikan. Och vi han precis in på campingen innan de stängde grindarna.

Vi var även och hittade på lite roligt med våra barn så de blev glada, de små var på nöjes parken sen när vi var klara där så åkte de stora gokart. Det gjorde alla nöjda och glada även deras pappa.

Hundarna har varit jätte glada för de har varit med oss hela tiden, det är så bra när man kan ta med sig sina hundar utan massa problem. Det ända som kan ha varit lite jobbigt är i så fall att Gaby skäller så fort någon har rört sig. Men annars har de varit duktiga, Fabian är alltid kol lugn han bara lunka på struntar i andra hundar. Vår 1 1/5-åring gick med Fabian i koppel och han tog det så lugnt, man fick säga till hanlite att det skulle gå lugnt till. Men det var en stolt liten kille med en stor hund som var ute och gick.

Nu får ni sköta om er, många kjamar

Av Rosie-Marie & Harry - 18 augusti 2008 07:50

Igår var jag arg och det var inte lite vill jag lova. Det var nämligen så att jag skulle ha varit på ett styrelse möte för vår förening, det som blev lite sorligt var att jag inte hade någon tanke på detta. Så igår morgon så kom jag ju på att det skulle vara möte, så jag tog min telefon och meddelade en som skulle gå på detta möte att tyvärr så kan jag ej komma. Det var ju inget mer med det jag har ju inte varit ensam ang att inte kunna komma. Vid ca 14.00 så fick jag ett mail av en annan som tyckte att det var för jävligt av mig att inte vara på mötet, för de hade ju jäktat för att komma på styrelse mötet. Inte nog med det personen frågesatte mig om jag tog föreningen på alvar. Då ska jag informera er att jag har gjort väldigt mycket för denna förening. Jag bruka ha med mig te.x nybakat som jag/vi har bjudit på och föreningen har inte behövt bet mig någonting.   Och jag är inte den som är den utan det hade varit okej om personen hade varit lite ledsen på mig för att jag inte kom. Men att gå på med det som personen gjorde i ett mial till mig gör man inte. Och sen är det så när denna familj ska ta på sig uppdrag och inte har gjort detta, då är det inte så viktigt för de har ju så mycket att göra m.m Och det är ju helt okej om man inte bara gnäller på alla andra så fort de inte har gjort det de skall göra. Sen inte nog med personen kommer inte prata med mig på flera månader för personen tål inte att man säger ifrån. Och jag tycker det är bra om man säger ifrån till varandra och jag blir inte sur för det, men i detta fall har man fåt nog. Är lite trött att alltid vara den som inte gör något för denna förening, jag gör så gott jag kan. Fast jag har en familj som består av barn, djur och jobb,  de har inget av det. Det är trist att det ska behöva vara så tycker jag, så man får väl se vad som händer för jag skickade ett mail där jag sa ifrån. Så detta är väl bara en början av allt, ja, ja så är det med visa personer.

Ni får ha det så bra, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards