Bearclaw

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 20 oktober 2010 21:24

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok  


Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 20 oktober 2010 12:48

Har inte riktigt hunnit med att sitta vid min dator som jag brukar göra. Men det får bli som det blir hihi ibland har man bara mer tid och kan sitta och blogga lite. Hade kurs i går min man körde upp mig det var skönt med lite sällskap min mamma var snäll och tog hand om våra barn. De älskar ju när mormor kommer och är med dem. Kurserna gick toppen och det blev många goa skratt och dans. När vi körde hem så var vädret inte lika roligt så det var rätt skönt att gubben kunde följa med upp. Det var nämligen en tjock dimma och blött inget trevligt att köra bil i.


Idag så har jag börjat att röja lite med sakerna som vi har måste nämligen rensa upp lite för visa saker använder man inte så då får det kasta är så trött på allt som är bra och ha saker. Barnen tycker det är jobbigt eftersom det regna ute och de måste vara inne. Och eftersom de har varit lite halv sjuka så vill jag inte ha dem ute när det är regn ute. Barnen blir inte roliga när de har varit inne för mycket då blir det mycket bråk och ingen vet vad de skall göra. Ja det är ju inte så roligt när man inte kan var ute som man vill.


Det var inte mycket som jag hade att tala om men lite hihi ha en skön dag och va rädda om er, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards