Bearclaw

Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 26 mars 2009 07:37

Då var det torsdag jag kan inte förstå hur tiden bara springer sin väg tycker inte det var så länge sen det var måndag morgon och nu är det snart helg. Idag så vaknade alla pojkarna tidigt vet inte varför eftersom de gick inte och la sig fören i sen i går. Men uppe med tuppen var de i alla fall och fullt ös här trodde jag att man skulle få en lugn morgon med ack vilket misstag jag tog. Lugnt är det minsta man kan säga utan det är skrik och bråk om vem som ska göra vad och få röra alls. Man kan säga att jag älskar dessa mornar när man får känna hur barnen älskar varandra och är vänner(ler). Det är ju himla tur att man inte älskar sina barn mindre för det. Idag så har även 4-åringen och 5-åringen barntimman men idag så får vi köra dem dit eftersom de barnen som är i skolan ska på teater så det är bara några få barn som inte är på dagis. Däremot vet jag inte om de vill åka dit idag men det får jag väl snart se. Har min kurs i kväll i Nybro vilket skall bli roligt har lärt ut alla danserna som vi skulle ha. Ska ha repetition med alla danserna som vi har haft så det skall bli roligt och se hur mycket som sitter av det gamla. Ska även baka en kaka som jag skal ha med mig till fikat som vi bruka ha. Däremot vet jag inte vad jag skall baka men det bruka jag komma på de sista timmarna (konstigt att man gör så). Igår tog jag lite bilder på våra hundar vet inte om de blev så bra men det blev lite. Tänkte se om jag hinner med att sätta in dem på hemsidan i dag annars får det bli i morgon. Man hinner ju inte att sitta vid datorn jämt den ända tid som jag få sitta här är oftast morgonen eller sena kvällen. Men då brukar jag vara rätt slut så då tittar jag bara runt vad som har hänt hos andra eller blocket. Som jag skrev i går ska även sätta in en bild på vår första berner sennen hoppas även göra det samtigigt med de andra som ska göras. Ja våren lyser med sin frånvaror vet inte hur länge vi skall behöva ha det så här, men jag måste säga att själv är så trött på det. Även barnen vill ha det värmare de vill slippa alla dessa kläder som de måste ha på sig. Och vantar vill de inte ha längre så när de kommer in så är händerna som is. Det spelar ingen roll hur mycket jag än försöker att de skall ha vantarna så hjälper det inte. Nej nu skall jag ta hand om dessa små liv som bråka lite, sköt om er och ha en bra dag. Kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards