Bearclaw

Alla inlägg den 20 mars 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 20 mars 2009 08:46

Ja då var det fredag och helgen är här och jag som skulle göra så mycket innan helgen kom, har inte hunnit hälften känns det som i alla fall. Fast det är ju ingen mening att gråta över det tror inte ens att det skulle kännas bättre. Har inte fått vårt sovrum klart än att det skall behöva ta en sådan tid men vill man att det skall bli bra gjort så får man nog bara säga okej och vänta. Var ute med våra tikar i går så bara de fick springa av sig och de hade så roligt när vi kom in i skogen. Det kändes lite som när man släpper ut kalvarna på grönbete. Och då är man ändå ute med hundarna i skogen nästan alla dagarna. Men de två hade så roligt när de var själva fick leka så när vi kom hem så var de helt slut. Fick sova på soffan i natt eftersom vår dotter har förkyld och hade svårt att ligga ner så jag satt i soffan med henne i famnen. Det blev inte mycket sömn men det är så när man har barn. Harry är hos tandläkaren med 9-åringen ska bli intressant och se hur bra tänder han hade. För han kan vara lite slarvig med sina tänder men jag hoppas verkligen att han inte har några fel. De andra pojkarna är på sina rum och tittar på tv de hoppas att deras pappa skall komma hem med frallor. Vår mellersta dotter ringde och frågade om jag ville följa med henne till doktorn och det kunde jag bara om Harry kommer hem. Skall bli intressant och höra vad de har och säga om henne hon är lite klen och har ont, tyvärr så tror jag att det beror på att hon är för lat. Och det är ju alltid svårare att träna när man har en mage i vägen än att man hade börjat röra sig innan man blev med barn. Men jag hoppas verkligen att det skall gå bra för henne för det är ju inte bra att man inte orka något för att man har ont. Själv när jag var med barn så hade jag inte de problemen utan jag har varit pigg har haft lite ont men inte med verken första eller till den fjärde barnet det var sen på femte barnet so jag kände av att det kunde göra lite ont när man fick förvärkar. Annars har jag mått toppen tror lite att dagen mammor läser för mycket vad andra känner och känner efter för mycket så att till slut får de ont. Sen är de nog lite lata utan att vara elak mot något. För själv är man hur frisk som helst när man kan få barn det är ju då en tjej vet att hon är okej. Men till alla som är med barn rör på er och må bra njut av eran till med barnet i magen och spä barnstiden den går så fort ändå. Nej nu måste jag göra mig i ordnig om jag skall följa med min dotter. Ha det gott och sköt om er, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards