Bearclaw

Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Har tränat delfiner:)

Av Rosie-Marie & Harry - 7 augusti 2009 14:05

Ja då var det fredag och solen både lyser och värmer vad man skall tycka och känna är helt underbart sommaren har kommit hurra! hurra!

Nog om detta igår var vädret toppen så jag passade på att träna mina delfiner på lite konster. Det bästa är att de kunde träna med sig själva.

Fundera lite på en turné  men då får jag träna lite mer med dem först.

Här kommer lite bilder på våra delfiner.

Här ser ni dem innan de skall börja showa.

Här är det ring träning fundera att ha den tänd.

Här blev det lite mer i vattnet men lite träning skall det nog blir bra.


Ni får ha en helt underbar fredag och jag hoppas solen skiner i hela Sverige


Ha det så gott, kjamen

 
 
jossan

jossan

7 augusti 2009 14:25

hahaha! va härligt det ser ut :D

http://metrobloggen.se/gymjossan

 
Sanna

Sanna

7 augusti 2009 19:54

Vilka söta och duktiga delfiner ni har =)

http://sanna-85.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

7 augusti 2009 22:11

Nästan lite som JAG idag då, i det jag skrev EFTER din kommentar. Jag ansluter mig till delfinerna också. Kände mig nog allt som en sådan idag. Kan ju tala om att koden blev hajd för mig och det blir ju en annan fisk i början! Tack för andra fina kmmentarer också. Ha en riktigt skön helg och hoppas att solen skiner hela tiden. Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
tindra&buddah

tindra&buddah

8 augusti 2009 01:11

Haha, coola delfiner du har då....
Nä jag tror inte Buddah saknar pälsen alls, inte för att han verkar svalare heller så jag gör inte om det!!!
Kram & önskar er en fin helg

http://tindraochbuddah.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

8 augusti 2009 07:41

Klickertränar du dem? Eller har du visselpipa kanske :-)

Dutkiga verkar de vara och det är klart att du ska ha ringen tänd!

Ha en bra dag!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Maria

Maria

8 augusti 2009 08:27

Ett gott skratt så här på Lördag morgonen bjuder du på.Vilka grasiösa,vackra stora barn delfiner du har.Men tycker att de behöver ringträna lite till .He,he,he,he.

Ha det gott Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Marianne

Marianne

8 augusti 2009 22:04

Inte dåligt att lyckas så bra med din träning på de duktiga vackra delfinerna. Men jag undrar om de är lika lydiga på landbacken som i vattnet?
Härligt att kunna plaska på sin egen gård.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Majsan47

Majsan47

10 augusti 2009 06:19

Det där ser helt underbart skönt ut. Duktiga delfiner också ;-)
Kram

http://www.metrobloggen.se/majsan47

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards