Bearclaw

Direktlänk till inlägg 29 maj 2009

Att vänta är just nu inte min starka sida:)!!!!

Av Rosie-Marie & Harry - 29 maj 2009 11:30

Varför är det så jobbigt att vänta??? När man har saker och ting på gång och man kan inte göra så mycket själv utan man går och vänta på te.x samtal, sen säger de vi ringer om någon timme. Den här förbaskade timmen känns då som flera dagar. Men varför är det så?? Jag har ju lite saker på gång och bara väntandet gör mig tokig och det är inget som jag kan göra heller för att det skall gå fortare. Jag gör ju naturligtvis det som man kan göra själv men det som man är beroende av andra är så tråkigt för då har de inte tid så fort som en annan vill. Sen är jag lite så att när man vill väldigt mycket så blir jag lite virrig så man får sätta sig ner och tänka till vad man kan göra så länge annars går jag bara runt och får inget av något gjort. Det värsta av allt är ju när man som sagt ringer och de lovar att höra av sig och de inte gör det, det kan ju få vilken nerv till att dansa runt i en som en krigsdans. Och man ringer igen och det blir samma svar vi hör av oss, och man bara fråga lite extra gör ni det denna gång. Svaret som man får ja det gör vi, vi har bara lite mycket just nu. Jag kan köpa att man har mycket men hur katten kan man glömma sina kunder, de är ju dem som skall vara viktiga eller????? Så just känner jag mig bara virrig och jag vill ha allt gjort på en enda gång helst i går.


Ni får har en bra fredag så skall jag åter gå till min oordning, kjamen

 
 
Charlotte

Charlotte

29 maj 2009 14:43

Förstår hur du känner det för visst är det så att tiden går långsamt när man måste vänta. Konstigt att de kan glömma bort en kund. Jag kan acceptera att folk har mycket, men jag tycker inte att man för den sakens skull ska ta det som ursäkt för att man inte hör av sig. Jag har väldigt svårt att vänta, som tex hos tandläkaren. Tar det tex bara några minuter över tiden så har jag jagat upp mig till den milda grad att jag skulle kunna vända på fläcken och gå hem. Vänta på telefon är än värre för då kan det kännas som det tar veckor, ibland har det hänt att de inte ens har ringt upp. Ja inte tandläkaren då utan andra. Jag försökte ändra en annan tid och ringde i flera dagar utan att komma fram, mailade tillslut men fick ingen förklaring varför de har telefontid men inte svarar. Jag vill också ha allt gjort på en gång och helst igår. Vänta gör jag ogärna.

http://charlottas.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 maj 2009 21:46

Det är drygt att gå och vänta på tex ett samtal. Och framför allt om de har lovat att ringa vid en viss tid men ändå inte hör av sig. Jag vill att saker och ting ska ske nu, helst i går...
ha det gott. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards