Bearclaw

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Jag sänder er en ängel!

Av Rosie-Marie & Harry - 9 maj 2009 10:28

Då har det här med mitt tänkande och som sagt ibland blir det mycket av den saken. Och då är det allt från himmel till jord som rusar runt i huvudet på mig. En vän ringde i går talade om att hennes vän ligger inne på förförlossningen hon åkte in pågrund av en blödning. Innan denna blödning så har hon sipprat fostervatten hon är i ca v25 idag. Nu ligger hon där inne bland andra mammor som har lite problem. Det som jag tyckte var hemskt var att de tänkte lägga henne bland de mammor som hade ca2dagar kvar att förlösas. Hur Fan kan man göra så där ligger hon och vet inte ens om hennes barn kommer att klara sig. Det är ju verkligen toppen hur man låter en människa lida hon ligger där med sorg i hjärtat och har ingen aning om deras familj ska bli fler. Men hon fick till slut ligga bland de mammor som var lite mer tidigare än att de ska ha barn just nu. Jag lider verkligen med hela familjen för de vet ju inte om de ska glädjas eller om de ska sörja. Barnen väger ca 500gr så det är inget stort barn de har ju tyvärr inte så stor chans att överleva, men de kan ju idag rädda barn som är bara några veckor vilket jag inte vet om det är ett under eller ej. Men för deras skulle så själv klart hoppas jag att deras barn skall få chans till ett bra liv. Nu hoppas läkarna att barnet ska stanna ett tag till men de vet ju inte om det går att få barnet vill stanna kvar. Så varje dag är just nu en stor seger. Jag vill bara säga att jag ger er en ängel som skydda era barn så det blir som ni alla har tänkt er.


Ha en bra dag och var rädda om er för som jag har sagt så många gånger man vet aldrig vad som väntar en i morgon. Kjamisar

 
 
susanne

susanne

9 maj 2009 11:17

hej.. tack för dina goa kommentarer hos mig!
ja detta med sjukvården hoppas det går bra för henne! mins i fasa när jag skulle få min son som nu är 22år våran granne väntade samtidigt en vecka före barnet skulle komma dog barnet i magen , men mamman men det döda barnet i magen skickades hem! ensam att vänta till dagen efter att få föda fram barnet!!!
ingen omtanke inget hjärta--- ja fy så ska det inte få gå till! så håller tummarna för denna stackars mamma!

Varit in på din kennel sida och är aldeles förälskad... i dina hundar..
jag skulle vela få mera information om rasen hur du upp lever det.. du har som jag stor familj.. då krävs det tid..
jag är hund mäniska och uppväxt med jakt hundar har även haft hundar förr.. pg tid har vi avvaktat med nya djur.. vi bor i skogen på landet har nu tankar på en hund..att skaffa sig en .. vuxit sig starkare...
du kan maila mig om du vill och har tid..
ha en fin helg nu mot baket!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

9 maj 2009 11:48

hej jag länkade till din blogg... så jag hittar åt din blogg oftare :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

9 maj 2009 19:58

ursch, inte kul alls.
är så tråkigt när det blir så, hoppas bebisen klarar sej.

oj nio barn gud va kul:-) ja då ligger vi lite efter:-)
ja jag hoppas jag får vänta många år på några barnbarn:-)
kram

http://5barnsmamman.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

9 maj 2009 21:19

Usch så läskigt. Att ligga bara ligga där. För jag antar att hon inte kommer få röra nåt på sig praktiskt taget. Hoppas att allt går väl för henne!

Ha en härlig lördagskväll
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

10 maj 2009 16:15

Det måste varit rena tortyren att ligga tillsammans med de som inom kort skulle förlösas. Och tråkigt nog så är det ibland så dåligt med platser att sjukvårdpersonalen inte har något val då det kommer in en ny patient. Än värre vore det att ligga bredvid en som ska göra en sen abort.
Jag hoppas det ska gå väl för tjejen och hennes väntande barn.
kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards