Bearclaw

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Vad skall man känna:)

Av Rosie-Marie & Harry - 1 maj 2009 17:05

Då börjar det bli eftermiddag ja vad denna dagen har tagit vägen har jag ingen aning om. Vi hade möte som jag har talat om och det gick bra tyvärr så var det fortfarande saker som vi inte hade fått i klarhet än men vi skulle ta det via mail. Men det tog lite tid innan vi blev klara med det blir nog bra när allt blir som vi vill. Barnen har varit ute och lekt och haft jätte kul även hundarna ser ut att vara nöjda med sin tillvaro. 17-åringen är i stan med sina kompisar och 15-åringen är just nu på stan han kommer hem med 4st kompisar för de skulle lana lite. Men för oss gör det inget om de kommer hit för då vet vi vad de gör. Så man får se hur kvällen kommer att se ut.

Har fortfarande denna konstiga känslan gillar inte det alls eftersom jag inte kan säga hur jag känner mig. Men för eller senare så går det väl över hoppas jag för det är ingen trevlig känsla tvärtom. Vi har tänkt att grilla lite i kväll det blir väl bara jag och gubben för barnen äter allt annat och de är väl mäta när vi ska äta. Blir så arg att jag inte fått det gjort som jag ville ha gjort i dag man kanske sätter för stora krav på sig själv vet inte riktigt. För när jag har planerat att detta och detta skall jag göra under dagen och sen blir det inte så då blir jag så arg att jag inte förutsåg detta. Ja man är väl inte klok eller något.

Ta vara på er nu för man vet aldrig vad som händer i morgon, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

1 maj 2009 20:02

Vi har grillat idag, älsklingen fixade grillen/grillningen och jag fick göra i ordning salladen mm. Gott med en köttbit och sedan lite sallad. Det är jobbigt att gå omkring med olustiga känslor, jag förstår hur du känner dig. Visst får man en dag ordning på vad som är rätt eller fel, men tyvärr hinner en hel det energi gå åt spillo i onödan. Det är ofta energitjuvarna som gör att planeringen inte håller.
Vi hörs och ses.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Breezie

Breezie

2 maj 2009 08:12

Känner igen det där att man planerar så bra så blir det ändå inte bra. Hel tokigt blir man. Och har man redan planerat morgondagen så blir det saker kvar från gårdagen..ja, då är det ju kört för då hinner man inte med det man planerat för nästa dag. Ond cirkel, och jag hamnar alltid där.

http://Breezie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards