Bearclaw

Direktlänk till inlägg 1 maj 2009

Vår son har fyllt år:)

Av Rosie-Marie & Harry - 1 maj 2009 06:46

Fredag och det blir väl som vanligt att man tvätta fixa tomten det är ju lite sådant som aldrig tar slut finns alltid att göra. Vår dotter blev utskriven igår jag hade hoppas att det bara blev permission men det gick inte för de hade så mycket folk som behövde det rummet. Men de lovade henne de skulle ta henne på alvar om hon ringde in. För det tyckte nämligen inte hon förra gången när hon ringde in till förlossningen. Igår firade vi vår sons födelsedag han fyllde 6år och han har längtat så efter denna dag. Vår 15-åring var ute med några kompisar så Harry tog ett allvarligt samtal med dem innan vi släppte ut dem. Och ringde de andra föräldrarna och talade om att planerna hade ändras och att de ville gå ut. För det var som vi sa till dem vi ljuger inte för deras skull utan det är bättre att säga som det är. För skulle det hända något så vill inte jag ha det på mitt samvete. Igår var även en konstig dag jag var inte mig själv på hela dagen vet inte riktigt vad jag kände mig. Det känns väl även lite konstigt idag med hoppas att denna känslan går över. Idag har vi ett möte vid 11 här hos oss med föreningen vi är med i, vi håller nämligen på att planera en dans som vi skall ha i september. Och det är jätteviktigt att flyer kommer ut till dansen så snabbt som möjligt. Sen får det bli tvätten och tomten som vi måste fixa till det tar ju aldrig slut. Det ser även ut att bli en fin dag idag med vilket är skönt när alla barnen är hemma. Ni får ha det så bra och var rädda om er, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

1 maj 2009 19:54

Det är alltid lite oroligt när en liten bebis försöker komma för tidigt. Jag hoppas att din dotter kan fira helgen i lugn och ro.
Tänk vad tiden går fort och att den lille knatten redan är 6 år. Grattis i efterskott och en kram till födelsedagsbarnet.
Ni gör rätt i att lära barnen att man måste vara ärlig, för om de får ljuga då de är barn så lär de inte bli ärliga som vuxna heller.
Jag har försökt få lite ordning i mina rabatter, inte för att de ståtar med någon större blomsterprakt, men ogräset vill man ju ha bort. Men att rensa bort ogräs är ibland rena rama terapin då man vill komma bort från andra sysslor och tankar.
Ha det gott och vi syns och hörs. kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Breezie

Breezie

2 maj 2009 08:18

Hur långt gången är hon då din dotter? Är det väldigt tidigt? Hoppas det blir bra. Jag bävar för den dagen mina barn ska ut på kvällarna. Tanken slår mig varje gång det är någe extra som tex. valborg, skolavslutningar mm. Kompisen har två äldre pojkar på 18 och 16 år. Jätte snälla och skötsamma och man behöver inte oroa sig för just dom, men dom är ändå ute bland andra och det är nog där oron ligger mest för min kompis. Man är rädd att det ska bli bråk, slagsmål mm. Dvs droger är så vanliga nu och även om ens barn sköter sig så kan de ju råka ut för tråkigheter. Jag ska nog flytta upp i bergen när mina barn kommer i den åldern ;)

http://Breezie

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards