Bearclaw

Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Snart är sportlovet slut

Av Rosie-Marie & Harry - 21 februari 2009 11:19

Lördag morgon och mina nätter har inte varit så kul vår dotter har inte varit så bra så i 2nätter nu så har jag knappt sovit. Har haft vår dotter hos mig och varje gång jag skulle lägga ner henne så började hon gråta så det var bara att ta upp henne. Och det har varit svårt att sova på morgonen man har varit för trött och barnen har varit lite bråkiga och jag hör ju dem hela tiden. Harry åkte till Rödeby för att sälja sängar och min pappa kom så vi satt och drack lite kaffe pratade lite om allt. Alla barnen är vakna så den äldsta sonen plockade fram frukost till sina bröder. Ska sparka ut dem om en stund så de får lite frisk luft så att de inte är inne hela dagen. Tänkte ta i tu med tvätten som vanligt ska se om man få väck så mycket som möjligt. Får väl städa lite i resten av huset tänkte även hälsa på barnens morfar antingen idag eller i morgon. Man vill ju göra så mycket men man hinner ju inte med allt som man vill. Det spelar ingen roll hur mycket man än planera och jag är mycket duktig att planera om man får skryta lite.

Tal om annat så är det så fint väder ute är ett toppen sportlovs väder man kan ju inte önska sig bättre nu får barnen leka av sig i snön. Nu hoppas jag bara att det inte ska regna bort allt utan att det hellre får smälta av solen då blir det inte så blött ute. Och att det får bli EN vår för det var länge sen vi hade en fin vår.

Min pappa ska åka och äta mat med sina vänner och jag ska ta tag i det jag måste göra. Så ni får ha en bra dag och om ni ska vara ute på vägarna så kör försiktigt. Kjamen på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards