Bearclaw

Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Rosie-Marie & Harry - 12 februari 2009 22:09

Har varit på kurs i Nybro min man körde mig kände mig lite yr så han var snäll och körde mig dit. Det var rätt halt ute och det snöade ännu mer det såg så fint ut när det var så mycket snö på träden. Barnen hade varit ute med 15-åringen och åkt pulka de hade haft jätte roligt ihop, tycker det är så mysigt när alla barnen gör något ihop. Vår lilla dotter följde med oss han är så snäll att ha med sig älskar att få se andra och sen att de prata med henne gör ju inget. Jag bakade inget till fikat var lite lat så jag handlade lite fixa men det gick bra det med. Idag hade vi repetition det gick bra vi fortsätter nästa vecka så att danserna sitter i ryggenmärgen. Idag har jag inte gjort så mycket låg i går helt pall orkade ingenting så hela dagen i går så sov jag bort. Och idag har jag varit lite piggare med ändå seg som tur var så orkade jag åka iväg och handla det var rätt slut med saker hemma. Just nu sitter jag i soffan och tittar på vår dotter när hon sitter i sin lekhage. Hon har blivit så stor nu är redan 8månader tycker inte det var så länge sen som man fick henne. Det är inte länge fören hon går hon är så duktig med att ha balansen när hon står upp. Det skall bli kul att se hur lång tid det kommer att ta. Våra hundar blev super glada utav snön som kom Senyaya bara älskade att leka hon var som en mullvad. Även Fabian gillar snön det är så kul att se hundarna leka ute när det är så mycket snö ute. Gav dem märgben och tro att de blev glada fast de är roliga de får varsitt ben så ska de ha varandras. Jag och Harry ska planera lite vad man skall göra ihop med barnen nästa vecka då har våra barn sportlov. Och vi vill göra lite ihop med dem och nu är det snö ute så de kan verkligen ha roligt.

Sköt om er och kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards