Bearclaw

Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 28 augusti 2008 11:05

Igår var det fullt upp, det var städning, plocka ordning alla brädor, verktyg m.m Och tyvärr så kom inte golvet igår som vi blev lovade. Man kan säga att min man var lite arg. Han ville ha det klart innan helgen, men just nu ser det lite mörkt ut.(suck) Däremot så kom vår äldsta dotter och hjälpte sin pappa och tapetserade och det blev jätte fint.

Även min mamma och vår näst yngsta dotter kom en runda. Mormor hade lite fika med sig och satt pratade lite skit med oss en stund. Men efter det så blev pojkarna som förbytta, de gjorde allt som de inte skulle göra. Och det var inte som de brukar göra utan det höll på hela tiden. Man hann säga till den ena så började den andra. Och det är inte kul att behöva bråka hela tiden det tar så mycket energi, så idag hoppas jag verkligen att det skall vara bättre.

Badade även Gaby igår och fönade henne, det tog lite tid att sitta med en hårfön. Men hon blev jätte fin, och jag kände mig som en hund. Hade hundhår överallt, och blöt ska vi inte prata om. Det bästa är att hon är så snäll när jag håller på med henne. Hon har kommit på att det inte är någon mening att försöka smita. Fabian ska jag ta på fredag mellan allt det andra som man måste göra. Vill nämligen att så mycket som möjligt ska vara klart innan vi får hem vår lilla tjej. Och det är skönt att slippa att ha för mycket nästa vecka, vi ska ju till hundutställningen på Öland. Vi ska ta vår husvagn upp, alla ser fram mot detta. Alla ska följa med, vår son ska ta hand om den lilla undertiden som vi är på utställningen.  

Nej, nu måste jag fortsätta med min städning och tvätten, det finns alltid jobb att göra. Ni får ta vara på er, många kjamar

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards