Bearclaw

Direktlänk till inlägg 10 januari 2008

köpte tapeter i går.

Av Rosie-Marie & Harry - 10 januari 2008 06:16

Igår var jag och min man och skulle välja tappeter till vårt hus, det var inget lätt för det finns mycket at välja på och det finns mycket som jag aldrig skulle ens tänka på. Men efter mycket tittande så hittade vi en som vi skulle ha i stora rummet och till tvrummet och hallen. Tror det kommer att bli bra det som kanske kan kännas lite skrämmande var att vi valde en mörkare tappet i stora rummet, eftersom jag alltid har tyckt om ljusa färger fast det kommer att bli snyggt, vi kommer att ha ljust golv och tak. Det ska verkligen bli roligt att få börja tapetsera ,  jag tycker det är jätte roligt att göra sånt och sen att få se om det verkligen blev som man hade tänkt sig.

Blev lite förvånad igår när jag fick se lite glimt av solen det varade inte så länge men man fick se den lite. Och våra kära hundar var som vanligt dammsugare till all grus som de låg i ute och sen tog in i hallen. Funderade på om man kunde vända den processen lite så de tog gruset med sig ut i stället det hade varit toppen. För den grus högen man soppar upp varje gång är inte liten vill jag säga utan när dagen väl är slut så ligger det en stor hög grus. Fabian brukar vara helt grå av grus som sitter i hans päls man kan tro att man har färgat honom. (hehehehe). Gaby blir inte så skitig som Fabian och det är konstigt tycker jag eftersom det är hon som älska gruset och gräver stora hål ute. Fundera på att fixa regn kläder till dem eller??, nej det får nog vara.

Ni får ha en bra dag och var rädda om er.

Kjamen

 
 
sannaminaord

sannaminaord

10 januari 2008 16:28

Oh tack detsamma du! :)
kul att jag har några läsare kvar ;) så typiskt, när jag äntligen tänker uppdatera ofta så strular det till sig så det inte går att logga in och skriva inlägg.. haha

http://gothiqua.blogg.se

 
Marianne

Marianne

11 januari 2008 01:15

Jag förstår precis vad du menar med allt grus. Fast våra ullsuddar drar nog mest in jord. Jag har löst dammsugarproblemet med att inköpa en industridammsugare, som har en behållare på 18 liter. För en vanlig dammsugare skulle bli full av en städrunda.
Hoppas ni blir nöjda med slutresultatet på tapetseringen. Vi hörs. Kram till er alla.

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards