Bearclaw

Alla inlägg den 30 januari 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 30 januari 2008 12:57

Sitter just nu i soffan och andas ut lite, har hållit på med vår tvätt och plockat ordning. Är tyvärr inte klar än det är tur att man inte behöver vara sysslolös. Det känns lite tomt just nu för även 3-åringen och 4-åringen är och leker med kompisar. Det är så roligt att se hur de lyser upp när de åker iväg för att leka, de hör ju hela tiden de större bröderna att de ska vara men sina kompisar. Och nu har de egna som de kan åka och leka med, ja man är verkligen glad för deras skull. Och den minsta sover middag så det är tyst det är bara våra hundar som hörs lite.

Ja våra hundar de bara vill vara ute och rulla sig i vatten pölarna och det vill inte vi, det räcker verkligen med det skit de drar in ändå. Gaby är så busig och man kan bli lite trött på henne idag har hon tuggat på mina dans skor, man blir inte så glad då vill jag lova. Förstå inte varför hon ska bita i allt som hon inte får, jag köper märgben till dem minst en gång i veckan de har leksaker och jag rasta dem. Men Fabian gör visst och sant inte så och det är ju skönt att slippa ha två hundar som gnager på allt. Man försöker plocka bort så mycket man kan hitta när man åker iväg men Gaby hittar något ändå. Jag hoppas verkligen att det går bort det är så tråkigt när saker blir sönder tuggade. Nä nu får jag återgå till tvätt och städning, sköt om er.

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards