Bearclaw

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 3 december 2010 13:05

Nytt inlägg i Hundarnas Dagbok  


Nospussar  

Av Rosie-Marie & Harry - 3 december 2010 12:53

Har inte haft den tiden tyvärr att vara ute på nätet och veckorna har bara rullat iväg och nu är vi inne i december månad. Jag har haft kursavslut i Nybro det var jätte trevligt fick en fin blomma av mina deltagare så tusen tack för den. Jag bjöd på lite fika till dem vilket alltid är trevligt att ha när man slutar.



Vi har fått tillökning och det blev en liten tjej till, och barnen här hemma blev jätte glada att de fick en syster. Sen skall vi inte tala om 2-åringen som är så mallig över sin lillasyster. Hon är jätte viktig för henne och den lilla får inte ligga och skrika inte utan då kommer 2-åringen och hämta oss och ber oss skynda på lite. Lill tjejen är 1mån hon kom på min store brors födelsedag vilken jag är så glad för eftersom han inte finns hos oss utan bara i våra hjärtan.

 


Man har inte gjort så mycket mer än att hinna fatt en med tvätt och städning sen vill man ju ha upp dessa stjärnor i fönsterna också så det blir ju bara mer jobb. Men snart så börja det bli riktigt bra hihi.


Ha en skön dag, kjamisar  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards