Bearclaw

Direktlänk till inlägg 17 juli 2010

Man måste inte vara elak!

Av Rosie-Marie & Harry - 17 juli 2010 15:35

Varför kan det vara så himla svårt att skilja på vad man har med och göra och inte???


Och varför måste man tro att man är så mycket bättre än någon annan???


När man sen vrider på vad som är sant eller ej så kan jag inte förstå och säger en sak till den ena och en till en annan. Varför gör man så???


Att man inte kan gilla alla är själv klart men när det är pågrund av att man själv tror man är så mycket bättre än andra. Det förstår jag inte ALLS!


Har kommit på en sak att en del människor bara gilla att göra så andra blir arga. Det värsta är tycker jag att de ofta inte ser det själva.


Det är så mycket skit i vår Värld så varför skall man fortsätta att göra så det blir skit. Jag förstår inte jag ALLS!


Men jag står som sagt för det jag gör och jag är inte fel fri skulle inte vilja vara det heller.


Men jag vet att jag inte är en elak person. Men jag är mycket ärlig och det kan vara jobbigt för många.


Ta vara på varandra och sköt om er, kjamen  

 
 
Marianne

Marianne

17 juli 2010 19:52

Det finns elaka och avundsamma människor överallt. Tråkigt nog råkar man ut för dem ibland. Men det är bara att bortse från deras existens och gå vidare. Det finns trevliga saker att lägga sin tid och energi på, som t.ex att ta en fika i goda vänner lag.
Vi hörs och ses,
kram
ps, snart dags att smurfa ds

http://www.ekoxenskennel.se

 
Anette/Stefan

Anette/Stefan

18 juli 2010 00:04

Allt folk bara orkar!!! håller med Marianne.


Ha en bra helg Anette/Stefan

Lycka till med valpar och allt.

http://www.monowi.se

 
Ingen bild

Sissi

18 juli 2010 21:20

Hej familjen!
Visst är det tråkigt när människor är elaka och pratar om sånt de inte har med att göra. Detta drabbar tyvärr oss alla någon gång...I slutändan får vi hoppas att dessa människor står väldigt ensamma.
Ha det så skönt i värmen och vi håller tummarna för fina bebisar från Yaya och Fago!
Kramisar Sissi med bihang, Nospuss från Tindra till Fabian

 
Sussi

Sussi

19 juli 2010 10:15

Ärlighet varar alltid längst..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

19 juli 2010 10:41

Ja du...att en del bara orkar.Tänk om dom la lika mycket energi på att sköta sitt eget? Istället för att sitta och leta fel hos andra.
Näe...sådana människor skiter vi i bokstavligt talat.Det är bara synd om dom .

Ha det gott ni alla både människor och djur.//Kramar Maria

http://ellebacken.webs.com

 
Mita

Mita

20 juli 2010 09:32

Du den frågan ställer jag mig ofta, tänk om alla bara kunde vara lite gladare och lite med tacksamma för vad vi har.

http://rocotopeppers.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards