Bearclaw

Alla inlägg den 9 juli 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 9 juli 2010 09:52

Om man är ett par m.m så skall folk veta att man är inte är en och samma person utan var och en tar ansvar för det de gör och har gjort. Att det ska vara så jävla svårt att förstå detta förstå jag inte.


Jag Rosie är så jävla trött på ALLA folk som tror att man är 1person när man är 2st. Och gör jag något så är det mitt ansvar gör min man något är det hans ansvar. Ni måste förstå detta och när man te.x anklaga den ena för att göra något så är det inte den andras ansvar.


Jag har hört så mycket ang när man är ett par. Te.x man måste tycka om båda annars så gillar man inte te.x sin kompis för hon är ju ihop med denna killen..  Vilket är rena rama skiten jag gillar väl min kompis lika mycket för det och vad jag tycker om hennes kille har ju inget med henne och göra. Det är så mycket sådant som folk tycker att de har rätt att göra mot den andre bara för att man är ett par.


MEN NU VILL JAG ATT MAN SKALL VÄXA UPP OCH FÖRSTÅ ATT VAR OCH EN TAR ANSVAR FÖR DET DE GÖR OCH MAN KAN ALDRIG BLANDA IN DEN ANDRE PERSONEN. DETTA ÄR ÄVEN ENLIGT SVEARIKES LAGAR….

Rosie!!!

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards