Bearclaw

Direktlänk till inlägg 5 juli 2010

Härligt med sommaren:)

Av Rosie-Marie & Harry - 5 juli 2010 10:24

Måndag och vädret är toppen man kan verkligen inte klaga, man får däremot göra saker och ting när solen inte står mitt på himlen. Här hemma har det varit mycket bad och vi har varit ute från tidiga mornar och sena kvällar. Det här med att få barnen i säng i vettig tid fungera inte så bra vill jag säga. Man gör så gott man kan och ändå så blir det sent för dem det som kan vara lite jobbigt är att de inte ens sover ut på morgonen utan de vaknar tidigt. Men, men man får verkligen skylla på sommaren(ler)


Annars är det som vanligt fullt upp med alla saker som man skall göra. Håller på att plocka på våran tomt det finns alltid saker att göra när man har hus så är det.


Fixar även med mitt företag har inte kommit igång riktigt än det är nämligen så att jag har köpt ett tryckeri så jag skall börja trycka kläder skyltar m.m det skall bli jätte roligt att få komma igång. Men det är alltid lite saker som man skall se till att fixa innan man kan komma igång. Det har varit rätt mycket av allt här hemma så det blir så. Men bättre sent än aldrig.


Även kennelns nya hemsida är inte riktigt klar än men jag hoppas att få upp den till veckan nu det kommer vara lite som inte jag hinner blir klar med men det får jag ta efter hand sen.


Ha nu en skön dag och njut av den underbara sommaren som ar kommit till oss, många kjamisar på er.  

 
 
susanne

susanne

6 juli 2010 22:34

Får man då gratta till ditt företag! ska du göra emaljskyltar eller?? nyfiken--- eller är det direkt företags inriktad reklam?ja greja på kan man i timmar när man har familj och hus! sommaren driver tiderna åt skogen.. helvilde klimpen får jag fortfarande i säng bra tid mes resten? glöööööm det!

http://sibyllanshemligheter.blogspot.com

 
Marianne

Marianne

6 juli 2010 22:45

Saker och ting gör sig inte själva, utan vill man ha något gjort lär man oftast få göra det själv. Spännande med tryckeriet och jag hoppas det ska gå bra för dig. Men det tar ju lite tid att komma igång med nya projekt.
Vi hörs och ses. kram

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards