Bearclaw

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2009

Söndag och vädret är fint;)

Av Rosie-Marie & Harry - 30 augusti 2009 16:24

Söndag eftermiddag och vädret är jätte fint;)

Barnen har varit ute och lekt hela dagen vilket är så skönt för när de ska lägga sig så sover de så skönt. Dottern hon springer ut och in från altanen och in tycker det är lika roligt som hundarna. 

Lovade vår 9-åring det är han som har Saga att jag skulle ta en bild på honom och Saga, så jag kunde sätta en bild i hans mapp som han har i skolan. Och jag fick ju även visa er bilden, han är så mallig liten kille som pyssla om denna lilla valp. Man hoppas verkligen att det kommer att sitta i så han kan springa med henne i ringen när den dagen kommer. Jag hoppas fortfarnade att vår tonåring han som har Senyaya att han vill springa med henne.För jag tänker inte tvinga honom utan när han vill och känner för det då blir det bäst.


Sen vill jag tacka min goa vän för hjälpen idag, så tusen tack!! 

Ha nu en underbar söndag, kjamisar


 
 
Marianne

Marianne

30 augusti 2009 21:39

Tack för besöket, det är alltid lika kul när ni har vägarna förbi.
Pojkarna kommer förmodligen att fortsätta att jobba med sina hundar. De är så goa tillsammans med dem. Jag hoppas vi också får se foton på grabbarna och deras hundar.
Vi hörs och ses.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussi

Sussi

31 augusti 2009 08:26

Det är inte bara när man är ute och leker på dan som man somnar fint på kvällen..
Prova ha kräftskiva dan innan.. Sover som en stock kvällen efter, jag lovar!!! hihi

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

31 augusti 2009 08:49

Nej, man har lärt sig att det inte hjälper att tjata - men det är svårt att låta bli. I alla fall när det är vardagliga saker. Jag fokuserar på att INTE tjata på min dotter om körkort! Ju fler som gnäller o klagar o tjatar om det - desto längre tid tar det innan hon får ändan ur vagnen. Hon har kommit så långt som till halk-körningen o den gjorde hon FÖRRA HÖSTEN. Egentligen har ungen "bara" teorin kvar ...

http://sussasvovvar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards