Bearclaw

Direktlänk till inlägg 29 augusti 2009

En bild;)

Av Rosie-Marie & Harry - 29 augusti 2009 09:10

då var det redan lördags morgon har hunnit med några koppar kaffe. Har givit de barn som vill ha välling och gjort rent hundrummet. Ja med andra ord mina sysslor som man gör varje dag. Solen verkar i alla fall titta fram hos oss vilket gör en lite piggare. Håller även på att förbereda inför Öland nästa helg eftersom vi ska åka tidigare det blir lite camping.

Och jag är en sådan person så jag vill ha allt i ordning innan man åker så man slipper stå där i sista minuten om det skulle vara något. Så det blir lite husvagn och bil som skall göras i ordning. Sen naturligtvis hundarna som skall ställas ut.

bjuder er på en bild:

Senyaya och Saga:


Ni får ha en kanon skön lördag, kjamisar

 
 
Gunilla

Gunilla

29 augusti 2009 11:24

Jag ser att du är en sådan person som jag att vilja förbereda saker i förtid så att man slipper få allt i sista minuten. Är det första gången ni far på utställning till Öland. Har det gott bra då ni varit då?
Låter härligt!
Ja kaffe måste jag också ha på morgonen innan jag sätter igång med det vanliga inkörda rutinerna.
Ha en bra dag, och glöm inte att ta igen dig också. Hej från oss häruppe i norr, Gunilla.

http://gunibirgit.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

29 augusti 2009 14:38

Just nu skulle jag behöva dubbla dygn. Men fasen vet om jag orkat med det. Jag hör av mig i helgen så att vi kan trimma lite pälsar..
kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
Sussi

Sussi

29 augusti 2009 15:21

Jag tog mig en liten vila framför datorn nu. Rummet ute är i ordninggjort. Nu är det bara inne som det ska städas..
Gillar också ordning och reda :-)

Ha en härlig lördag
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

29 augusti 2009 18:57

Skönt att komma iväg lite :-)

Jag ska hålla tummarna för er på utställningen!

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Maria

Maria

29 augusti 2009 20:20

Jag håller med dig.Jag vill också ha allt färdigt och klart i god tid,och slippa ränna runt i sista stund.
Håller tummar och tår för er nästa helg.

Kramelikram Maria

http://ellebackens.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Patricia

29 augusti 2009 22:52

Lycka nu till när ni åker till Öland.
Håller tummen för ett cert!
Kram

 
susanne

susanne

30 augusti 2009 10:34

godnförmidda..jamdagliga sysslorna tar mycket av ens tid.. så är det..sedan ska man planera jag är liksom så med vill ha klart.. innan..
jag brukar säga att tydligen är det bara jag som åker på resor ..resten bara följer med..för man vill ha koll och det är inte en sak som ska packas!
ha en fin dag..
kram sus

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne K

Yvonne K

30 augusti 2009 11:30

Ja det är allt en del att fixa innan man ska resa någonstans. Och visst är det skönt att göra det i tid.

Spännande med utställning, och lycka tiil på den. Jag ska iväg med Elly till Sofiero den 12 sept.

Ha en riktigt härlig dag.
Kramar :D

http://yvonnek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards