Bearclaw

Direktlänk till inlägg 8 augusti 2009

Bilder på vår Senyaya

Av Rosie-Marie & Harry - 8 augusti 2009 09:33

SOlen lyser över Ronneby vilket är både bra och dåligt vi har hundutställning i stan. Och tyvärr så finns det hundägare som lämna sina hundar i bilen. Har varit med och jobbat på denna utställning för några årsen och jag vet inte hur många bilar där det satt hundar i och de mådde inte så bra pågrund av värmen. Så jag ber er lämna inga barn coh hundar i bilen när det är varmt det är farligt. Ska åka ner nu till utställningen för att titta lite ta med mig kameran och ta lite bilder som ni får se senare.

Här kommer bilder på vår lilla energi knippa Senyaya


Här ligger hon och vaka över barnen som badar.

Sen vill man ju veta vem som går in och ut igenom dörren:)

Måste hinna fatt katten.


ha en underbar lördag, kjamen

 
 
Sussi

Sussi

8 augusti 2009 19:05

det är ju en av nackdelarna med vackert väder.. Jag hoppas som du att folk har vett att inte lämna sina barn och djur i bilarna..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

8 augusti 2009 22:11

Det kvittar hur många gånger och hur ofta folk blir påminda om att de inte ska lämna barn och djur i sina bilar. En del är för dumma för att fatta att det gäller även dem själva och inte enbart andra.
Det har varit en olidligt varm dag i R-by, så jag hoppas att morgondagen blir lite svalare. De flesta hundar var helt slut i värmen och det fanns inte mycket skugga att finna runt de trånga ringarna. Blekinge KK sparar då på plastbanden då de delar en stor ring i fyra små istället för att göra fyra separata ringar så att folk och hundar kunde få lite mer utrymme. Jag gav upp och åkte hem så snabbt som möjligt idag.
Vi hörs och ses.
Kram

http://www.ekoxenskennel.se

 
susanne

susanne

9 augusti 2009 08:50

vilken energi hon har :)
ja folk som lämnar djur i bilen även barn ska ha stryk!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

9 augusti 2009 22:07

Två "utrop" hörde jag idag om hundar som for illa. Någon hade lämnat hund i en husvagn och någon annan i en bur i solen ...

Jävla idioter om du ursäktar språket!

Kanonfina hundar du har! :-)

http://sussasvovvar.blogspot.com

 
Majsan47

Majsan47

10 augusti 2009 06:17

Ja det är märkligt att människor aldrig lär sig att inte lämna djur - och för all del barn också - i bilen. Det händer ju alltid något varje år så jag tycker folk borde ha klart för sig att det inte går att göra så. Men inte då. Usch såna människor!
Vilken jättefin hund
Kramar

http://www.metrobloggen.se/majsan47

 
Mita

Mita

10 augusti 2009 09:12

Det var även en plåga för Cha-Gall på hemresan, ingen AC i bilen och det var hett som i bara h-vetet...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

10 augusti 2009 18:47

Försöker undvika att skriva om för jobbiga och deprimerande saker i min blogg. Men det handlar alltid om HUR

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Elisabeth

Elisabeth

10 augusti 2009 18:50

Ursäkta, men jag kom åt någon knapp så kommentaren bara for iväg utan att jag var klar. Skulle skriva att jag försöker att undvika att skriva om för jobbiga och deprimerande saker i min blogg. Men det handlar också om HUR saker och ting sägs och skrivs. Jag har ett inlägg om detta med att lämna kvar hundar i en varm, för att inte säga HET bil. Även barn lämnas ju ibland och dessa människor borde SKÄMMAS FLERA GÅNGER OM!! Kram

http://elisannw.bloggagratis.se

 
Mia

Mia

11 augusti 2009 18:42

Hua vad hon é lik Vilda faktiskt! Jättesöt.
Kram

http://www.tassegos.zoomin.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards