Bearclaw

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Solen skiner:)

Av Rosie-Marie & Harry - 6 augusti 2009 08:44

Solen skiner även idag och det är ju toppen då kanske jag får undan min tvätt. Bålgetingarna är borta från trädet så nu är det bara att tvätta. Men vi upptäckte dem på ett annat ställe så nu kommer de i morgon och spruta så de går väck även där.

I helgen så är det hundutställning i vår lilla stad tyvärr så har vi inga hundar som vi skall ställa ut. De ser inte så bra ut så de får vänta men vi har anmällt dem till Öland. Då hoppas jag att de ser bättre ut man vill ju inte ställa ut sina hundar när man vet att de inte går bra för dem. Men vi skall åka ner och titta på dem som tävla, och heja på vår väns hundar.


Ni får ha en skön dag, kjamisar 

 
 
Ingen bild

Patricia

6 augusti 2009 09:59

Hoppas er lilla snart kommer hem pigg o alert.Samt hoppas att du får ställa på Öland.
// kram

 
Mita

Mita

6 augusti 2009 21:04

Kommer du ner på lördagen och tittar på kineserna??

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

6 augusti 2009 22:16

Oh vad roligt, jag har bara Cha-Gall med mig, du måste komma fram och hälsa på mig, jag går in i ringen som 517.
Jag vet ju inte hur du ser ut men du kanske känner igen mig, om inte så har jag tatuerade överarmar...

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

6 augusti 2009 23:59

Det är kul att bara titta också!!
Hoppas ni får njuta av fint väder på utställningen.. Eller den kanske är inomhus?

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

7 augusti 2009 11:11

ja hoppas det blir öhland för er.. och vädret är underbart!!

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Sussa

Sussa

7 augusti 2009 13:15

O Hoffe-valparna ställs kl 9 i ring 5 på söndag ;-)
BeNice har varit lite halt så jag hoppas hon är OK på söndag.
Synd att inte dina hundar ser tillräckligt bra ut - jag misstänker att det annars är kul att ställa ut på "hemmaplan"?
Jag är ju nybörjare vad gäller utställning så om inte annat blir det miljöträning både för BeNice o mig!

Ta hand om dig!

http://sussasvovvar.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards