Bearclaw

Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Då blev det regn:(

Av Rosie-Marie & Harry - 22 februari 2009 08:59

Söndag och jag blir så trött nu är det snö blandat regn inget kul alls. Det är så trist eftersom allt blir ju så blött barn och hundar och huset, det får bli skurtrasan i beredskap. Det som är positivt är att barnen som hade sportlov denna vecka har ju haft det toppen med snö och fint väder. Det är väl det man kan väl inte få allt. Man får göra det som man inte gjorde igår var nämligen lite trött så jag gjorde inte allt som jag skulle göra. Ska även sätta fart vår äldsta son lite han får hjälpa Harry med sovrummet. De andra pojkarna får väl sita lite vid deras datorer eftersom att vädret är som det är den mista sonen och dottern ja de får göra vad de gör. Ska även se om jag kan få lite tid över så jag kan lära mig ett program som jag har på min dator, ska även se över vilken dans som jag ska lära ut på tisdag till mina kurser. Det skall bli skönt att få komma in i vardagen igen så man får lite rytm på sovandet m.m Vår dotter är lite sur på oss hon är i sin lekhage nu börjar hon bli lite sur att vi inte har plockat upp henne. Hon är så rolig för när ingen tittar så gnäller hon tittar någon på henne så kan hon leka, ja de kan fast de är små. Nu har alla barnen vaknat som sover i själva huset ska även snart väcka våra stora söner. Det brukar inte vara så populärt men det gör vi ändå för här hemma så sover man inte bort hela dagen. Vi bruka få höra att våra kompisar får sova hur länge de vill, men det bryr vi oss inte om. Vi har våra regler och andra får ha sina fast vi vet ju även att visa saker inte stämmer eftersom vi pratar med de andra föräldrarna. Men går det så går det förstå om de vill testa oss. Däremot om de har haft lan hemma så bruka de få sova ut när kompisarna har åkt hem men sen väcker vi dem.

Ja det får bli allt denna gång så ni får ha en fort satt bra dag och ta vara på er, kjamen

 
 
Marianne

Marianne

22 februari 2009 20:20

Vi har inte haft regn här idag. Konstigt att vädret är så olika trots att vi bor så nära varandra. Det ligger ett par dm snö kvar och än så länge så är det rent efter alla hundar som springer in och ut.
Ha det gott
Kram
Marianne

http://www.ekoxenskennel.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19
20
21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards