Bearclaw

Alla inlägg den 14 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 14 september 2008 20:15

Idag blev det en repris från igår någon av de stora hundarna hade gjort inne, inget kul att komma upp till. Så det var bara att torka upp och vädra för det är ju ingen parfym precis. Släppte ut hundarna fixade välling och la hundarnas mat i blöt. Kopplade på lite kaffe satte mig ner med barnen såg lite barnprogram. Väckte Harry barnen fortsatte och tittade på tv, min pappa kom tog en kopp kaffe ihop. Jag hade fixat lite risgrynsgröt min familj bara älska denna gröt, och jag med för den delen. Och när den var klar så åt de som bara den även min pappa tog en tallrik med gröt. Plockade bort frukosten började sen att fixa lite, Harry fixade lite fönster. Sen åkte vi till Karlskrona och handlade det som fattades, de små barnen följde utom 1 1/5-åringen för han sov 15-åringen passade honom.

Hundarna var så busiga idag de var överallt och lite till, och de hade plockat fram varenda ett märgben de kunde hitta och la det på golvet. Och vad trampa man om inte på ett sådant ben det gör så jjjjjjäää ont, hade plockat bort dem så tog det inte länge fören det var ben på golvet igen. Ja de är som barnen de plocka fram och sen vill de inte plocka undan efter sig. Nej man får lära dem lite hur man gör och har man tur så går det till slut.

Jag hoppas ni har haft en trevlig helg, sköt om er. Kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards