Bearclaw

Alla inlägg den 2 september 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 2 september 2008 12:44

Idag var vi på kyrkans barntimme och nu skall det rulla fram över, det är rät skönt för då vet barnen vad som händer. Och de tycker att det är roligt där, de gör mycket roliga saker sen är det skönt att ara få komma hemifrån. Däremot har vi funderat på att sätta vår 5-åring i förskolan lite tidigare, han verkar ha lite behov av detta. Men sen vet man ju inte om han får, men vi skall i alla fall undersöka saken. Harry var hemma och tog hand om valpen medans vi var borta.

Gaby tittar fortfarande på Senyaya som om hon kom från en annan planet, det ser så roligt ut. Ja ibland hade det varit roligt att kunna höra hundarna prata, det kan se roligt ut när de titta på varandra. Fabian duschade jag igår skulle ha gjort det ute men så lev det inte, utan in med denna stora hund i vår lilla dusch. Och bara det skall jag tala om att det är en match i sig, och sen ha honom kvar. Men efter mycket stark vilja från matte så gick det bra. Sen var det bara att ta ned honom och börja föna honom. Detta tog mig 2timmar fy katten vad mycket päls de ha. Men han blev fin och nu så har jag päls över hela köket. Som sagt det finns alltid jobb att göra när man har barn och hundar och en man(hehehe). Så nu skall jag se till at jag får med mig det vi skall ha i husvagnen så man slipper jäkta i sista minuten som vi brukar göra.

Måste bland annat tvätta vår säng kläder innan vi åker, tror även att barnen säng kläder också behövs tvättas. Det som är skönt är att vi har sängkläder som vi bara ha i husvagnen, är så skönt att slippa att släpa fram och tillbaka. Nej får väl ta mig i kragen och göra lite nytta är så skönt att bara sitta en stund. Ni får ta hand om er, kjamen på er

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards