Bearclaw

Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Rosie-Marie & Harry - 22 juli 2008 09:40

Vi höll på i vår sons rum igår fast rummet inte är jätte stort så tar det lång tid tapeterna kom upp igår. Sen testade jag att måla lite på möblerna och det blev jätte bra så nu är det bara att fortsätta med resten av möblerna. Målade klart väggarna i morse det är bara att vänta tills det torka så man kan måla det en gång till. Vår äldsta dotter och svärsonen kom cyklande till oss stannade en liten stund sen cyklade de hem dottern skulle nämligen börja jobba. Vår 8-åring följde med sin mormor och handla han skulle hjälpa henne och lyfta varorna. Han kom tillbaka senare på kvällen, och mormor hade med varsin boll till pojkarna de blev jätte glada. Pratade även med vår andra dotter och allt var bara bra med henne de höll på med sitt hus. Ja det är inte klokt men barnen börja bli stora.

Hundarna har varit lite sura på mig eftersom jag har hålet på med rummet och inte varit ute så ofta med dem, ute är de ju ändå men jag bruka vara ute hos dem. Men jag får ta igen det senare och ta dem på en extra runda.

Har inte varit ute med inlines igår tänkte jag skulle träna lite i kväll, fatta inte att det kan vara så svårt. Jag älskade att åka skriskor när jag var mindre har aldrig haft svårt med det. Men detta var inte lätt vill jag säga bara att hålla balansen var en sak sen skulle man ju stanna och det var allt anat än lätt. Men får hoppas att det ska gå till slut.

Sköt nu om er

Kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards