Bearclaw

Direktlänk till inlägg 16 april 2008

Börja bli lite drygt

Av Rosie-Marie & Harry - 16 april 2008 11:17

Gör inte så mycket är inlagd på sjukhuset de ville kolla så att vårt barn inte kommer förtidigt fick lite förvärka förra veckan.  Och i lördags så tyckte min man att han ville ringa det gjorde han de ville att vi skulle komma in. Allt såg bra ut men de ville ha lite koll på mig så de la in mig, de var lite oroliga eftersom jag fick den förra i v36. Så här har jag legat får nämligen inte göra så mycket utan bara ligga still. Jag väntar att jag ska bli förhoppningsvis utskriven i morgon. Annars ska jag se om jag inte få komma hem en liten runga. Har nämligen kurs i morgon som jag vill ha avklarat sen har jag en dans på fredag som jag måste till. Det är ju så att jag inte mår dåligt på något sätt och vis och barnet mår också jätte bra och mina sammandragningar har inte påverkat något än. Och mitt säng liggande har inte gjort så att det har blivit mindre sammandragningar och då kan jag lika gärna få komma hem. Man sakna ju barnen så mycket jag vet att de har det jätte bra hemma tillsammans med deras pappa, men man är så van att ha de runt sig då blir det tyst och jobbigt.

Lika så våra hundar saknar jag och att kunna vara ute när man har legat och sett hur solen har skinit och det har sett så skönt ute. Då vill man inte ligga på sjukhus i en säng precis utan kunna sitta ute med en kopp kaffe och bara njuta. Men det är som vi har sagt det är ju för barnets skull för jag klara mig, men det är ju svårt att vet hur den lilla mår. Det är ju tur man kan ringa och prata med dem där hemma annars hade jag nog blivit tokig.

Nej nog med lite gnäll ta vara på er.

Kjamen

 
 
Marianne

Marianne

16 april 2008 14:38

Hoppas att allt är bra med dig och den lille/lilla i magen. Ta det nu lugnt och stanna kvar så länge de vill behålla dig på sjukhuset. Allt behöver inte gå i 90 knyck hela tiden. Var rädd om dig själv . Du måste lära dig att även koppla av och vila.
Ha det gott
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
Marianne

Marianne

30 april 2008 22:03

Jag önskar er en skön valborg. Och hoppas att allt är bra med er.
kram

http://ekoxenskennel.bloggagratis.se

 
antigone

antigone

3 maj 2008 22:58

Men oj!!! Nu undrar jag så hur du mår och hur allt har gått?!

Kram
Lina

http://www.antigone.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rosie-Marie & Harry - 8 mars 2013 12:45

Today I am really happy. Has been in a meeting with my big son, when all parties had been talking about what they had on his heart, it felt okay. Got up everything I had in my heart and came up with very positive results feels so good. Think even my ...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 februari 2013 09:27

Good morning all the wonderful people    Have been awake for a while now, drinking my coffe. Like every day*s schedule full of things to do    The kids are in school now, all my dogs have been out and wait for their food. Will soon go to the d...

Av Rosie-Marie & Harry - 6 oktober 2011 21:40


    A little what my company does, carwrapping as in the picture. :)) Huggies Lite vad mitt företag gör, folierar bilen som är på bilden :)) Kjamen   ...

Av Rosie-Marie & Harry - 14 juli 2011 20:50

  Our smallest girl // Vår minsta tjej     big sister // stora syster       Huggies // Kjamisar ...

Av Rosie-Marie & Harry - 4 april 2011 13:54

It has been busy with sick children and puppies. I have not had time to blog unfortunately you would like to catch as much but that is what it is. Our smallest little girl is 5 months already and she has really started to want to look around some mor...

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards