Bearclaw

Alla inlägg den 23 augusti 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 23 augusti 2010 16:08

Då var det vardag igen barnen har varit skolan och det rullar på här hemma. Ska gå igenom danserna som jag lärde ut förra terminen eftersom min kurs börjar i morgon. Det ska bli så roligt att få träffa mina dansare igen.



10-åringen har varit snäll och städat 3-åringen och 5-åringens lekrum det var huller om buller där inne. Men han ville göra detta så man tackar inte nej till lite hjälp med städningen inte. Håller på med tvätten som vanligt det tar liksom aldrig slut så är det bara.



18-åringen är hos kompis och det skulle även 16-åringen göra, det är skönt att veta att barnen har vänner de kan vara med. Och allra helst i den åldern är det viktigt att ha kompisar. Gubben han är som han är hihihi det är så bra att vi har honom.



Min mamma var här en runda och hälsade på barnen blir alltid glada när mormor dyker upp. Just nu så har jag mycket svårt att åka någon stans om inte gubben och eller någon av de stora killarna vill hjälpa till. Man lämna inte ett gäng valpar utan det är till att man är hemma och se till att allt fungera.


Ha en skön eftermiddag, kjamen  

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards