Bearclaw

Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Rosie-Marie & Harry - 12 januari 2010 11:47

Idag börjar jag mina kurser i Emmaboda det ska bli så roligt att få träffa mina dansare igen. Ska förbereda lite innan jag snart ska ge mig iväg.


Igår så hade vi ingen ström de höll på med kablarna och jag måste säga att man är ju super glad att man kunde elda i kaminen. För det var avstängt mellan 08,00-12,00 sen hade vi ström 1timme så vid 13,00-15,10 var vi utan igen så man kan ju att det var rätt svalt i resten av huset. Men vi och barnen var i stora rummet och hade det mysigt. Jag gjorde pannkakor när strömmen kom på vid 12,00 det är super bra för barnen här hemma älskar kalla pannkakor. Sen hade vi ju även fika som vi gottade oss med under tiden.


Gjorde även frallor till barnen som du kunde äta tills kvällsmål och här hemma är frallor som jag har bakat super gott och de bara älskar när det är nybakat.


Åter till dagen så har jag inte sovit så där bra vår dotter ville inte somna om när hon hade vaknat. Så hon höll mig vaken halva natten. Så när klockan ringde på morgonen så ville jag inte stiga upp, men som mamma så hade jag inget annat val det var bara att stiga upp och se till att alla barnen vakande som skulle till skolan. Och se till att de fick frukost i sig.


Ha en bra dag, kjamen

Presentation

Omröstning

Hur gillar ni att äta semlor??
 Äta toppen först
 Äta med varmmjöl på talrik
 Äter den som den är
 Ta bort mandelmassan
 Gillar det inte alls.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards